سنسورهای فوتوالکتریک آنالوگ بازتابنده حضور و جهت درپوش ها بر لوله های آزمایش خون را تشخیص می دهد

سنسورهای فوتوالکتریک آنالوگ بازتابنده حضور و جهت درپوش ها بر لوله های آزمایش خون را تشخیص می دهد

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع حمل و نقل تاریخ انتشار : شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 362 نظر : 0

یک تامین کننده آلمانی تجهیزات آزمایشگاهی خودکار از فاصله بالای عملیاتی و وضوح بالای سنسورهای فوتوالکتریک آنالوگ سری 3#30 برای تشخیص سیگنال یک میلی متری که نشان می دهد درپوش بر کجای لوله آزمایش بنشیند استفاده می کند. 

مزایا برای مشتری


- اقتصادی، سریع و بسیار قابل اطمینان

- عملیات بدون تماس، پس بصورت مکانیکی کهنه نمی شود

- اجرای عالی همراه با اندازه کوچک

- عمر خدمات دهی بالا

- سنسورها آماده و آسان برای استفاده

- انعطاف در راه حل



مزایای خاص دستگاه


- فاصله عملیاتی بالا و وضوح سیگنال

- کلاس حفاظتی IP67

- اجرای فوق العاده با دقت تشخیص، سرعت و با تکرار بالا



کارکرد برای مشتری


یک ماشین جدید کارش این است که لوله های آزمایش را در قفسه بگذارد. برای انجام این کار، لوله های آزمایش به طور جداگانه بر روی انتقال دهنده قرار می گیرد و سپس به داخل قفسه نمونه ها هل داده می شود. این نکته مهم است که لوله های آزمایش به حالت صحیح وارد قفسه شوند. مهرموم  کردن لوله آزمایش توسط درپوش باید در بالاترین قسمت انجام شود.  با این حال، جهت این لوله های آزمایش بر روی انتقال دهنده به صورت اتفاقی است- بعضی اوقات درپوش به سمت راست است بعضی اوقات به سمت چپ. 

شکل و مواد لوله آزمایش اندازه گیری آن ها را سخت می نماید. آن ها گرد، شفاف و پر از مایعات با مقادیر متفاوت هستند. خطوط نامشخص هستند و کمبود سطح صاف وجود دارد. این ها چالش های اصلی برای اغلب اصول اندازه گیری هستند. با این حال، بجای راه حلی بر اساس سیستم های سخت و گران قیمت استفاده از دوربین یا اسکنرها، مشتری به دنبال روشی می گردد که نتایج را به سرعت و قابل اطمینان ارائه دهد و همچنین اقتصادی باشد. 



راه حل برای مشتری


سنسورهای بازتابنده آنالوگ سری 3130 با کلاس محافظتی IP67 راه حلی که مناسب محیط درمانی باشد ارائه می دهد. لوله های آزمایش که بر روی انتقال دهنده خوابیده اند از زیر اهرم سبک وزن عبور می کنند. این کار خطوط لوله های آزمایش را ردیابی می کند، که بر اساس آن بالا و پایین می روند. کنار اهرم که روبروی سنسور فوتوالکتریک است یک سطح صاف است، که اندازه گیری قابل اطمینان را گارانتی می کند. سنسور درپوش زده شده را با یک میلی متر ارتفاع بالای لوله آزمایش تشخیص می دهد. هر 20 میلی ثانیه، کنترل کننده سیگنال آنالوگ را از سنسور می گیرد و موقعیت درپوش را با استفاده از محاسبات معین می کند. براساس این اندازه گیری، ماشین لوله های آزمایش را به طریق صحیح بلند می کند و به داخل قفسه هل می دهد. یک لوله آزمایش بدون درپوش توسط سنسور به عنوان یک اشتباه مشخص می شود. در چنین صورتی ماشین متوقف می شود. این روش به تجهیزات اجازه می دهد تا در هر ثانیه یک لوله آزمایش با جهت درست را رسیدگی کنند. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS