سنسورهای القایی آنالوگ به طور دائم موقعیت فنر را بر روی سیستم فنربندی و تعلیق تراموا اندازه گیری می کنند

سنسورهای القایی آنالوگ به طور دائم موقعیت فنر را بر روی سیستم فنربندی و تعلیق تراموا اندازه گیری می کنند

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع خودرو تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 694 نظر : 0

یکی از پیشروان فناوری در حمل و نقل ریلی برای تضمین ایمنی و بهره وری و بهینه سازی اجرای محیطی تراموا  از سنسورها استفاده می کند. سنسورهای القایی از خانواده فاصله زیاد، محدوده خروجی آنالوگ (سری  509) به طور دائم اطلاعات را در مورد لرزش و حرکت فنر اصلی فنربندی و تعلیق تهیه و ارائه می کند. 


مزایا برای مشتری


- اطلاعات جامع برای تمامی حرکات فنر

- قابلیت اطمینان

- قوی و نیرومند



مزایای خاص محصول


- محدوده حسی تا 40 میلی متر

- وضوح در محدوده میکرومتر

- ثبات در برابر دمای عالی

- دقت تکرار خیلی خوب

- سنسور قوی با محفظه فلزی



کاربرد برای مشتری


در همکاری با مهندسین از دانشکده فنی درسدن و مسئولین حمل و نقل عمومی، این مشتری در حال طراحی و مهندسی راه حلی برای حمل و نقل عمومی برای حرکت پایدار می باشد. برای فراهم کردن ناوگانی بهینه در انرژی، قابل اطمینان، بی صدا، راحت و نرم رونده مهندسین به بهینه سازی کارایی فنربندی و تعلیق تراموا می پردازند. مسئله مهم در این تلاش سنسوری است که حرکات فنر اصلی در سیستم فنربندی را اندازه گیری می کند. 

سنسور دیجیتال برای این کار مناسب نیست چون فقط یک نقطه سوویچ کردن را مشخص می کند. به جای آن، یک خروجی آنالوگ برای ضبط تمامی حرکات فنر نیاز است، که لرزش ها هم شامل می شوند. محیط سخت فنربندی نیازمند سنسوری بسیار قوی، بدون تماس با فاصله حسی بالا و مقاوم در برابر کثیفی و استهلاک می باشد. 



راه حل برای مشتری


یک سنسور القایی از خانواده فاصله زیاد، محدوده خروجی آنالوگ (سری 509) برای این کاربرد مناسب است. این سنسور وضوحی عالی دارد (در محدوده میکرومتر) و به صورت اختصاصی برای نظارت بر لرزش، تشخیص حرکات و کنترل سفر به صورت نرم مناسب است.

فناوری نوسان گر کاندیست به این سنسورها ثبات محیطی بیشتر بخصوص در تقابل با دما ارائه می دهد. ثبات بهبود یافته، فاصله کاری بیشتری را تا 40 میلی متر (تقریبا 3 برابر مقداری که سنسور عادی ارائه می دهد) بر روی فنر هدف محرک ارائه می دهد.

سنسورهای خروجی آنالوگ فنر محرک، به عنوان سیگنال مداوم آنالوگ لرزش ها را هم شامل می شوند. این سیگنال با تغییر فاصله بین فنر و سطح حسی تغییر می کند. این اطلاعات برای خوانده شدن توسط مهندس سرویس کار بر روی حافظه خارجی حفظ و نگهداری می شود. با کمک موقعیت GPS دقیق، این مسئله امکان پذیر است که برای هر نقطه در سفر حرکت فنر و بارهای مکانیکی تعریف شود.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS