سنسور فشار مونت ویل montwill

سنسور فشار مونت ویل montwill

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 406 نظر : 0

اما آنچه باعث شده ما امروز این برند را به شما معرفی کنیم تولید سنسور فشار montwill بوده که با توجه به کاربردشان این سنسورهای فشار در مدل های مختلفی در اختیار مشتریان خود قرار گرفته است.


معرفی نمونه هایی از سنسور فشار montwill


Montwill از سال 1987 تا کنون یکی از شرکت های موفق در زمینه، توسعه و تولید ابزار اندازه گیری با کیفیت بالا بر اساس LED-technologie می باشد. مدیریت این شرکت با اعتبار را شخصی به نام مایک جولیان مونتوییل همراه با خواهرش May-Britt (مدیر ثبت شده) برعهده گرفته است. آنها با بیش از 25 سال کسب و کار و تجربه توانسته اند محصولات برند MONTWILL GmbH را در بین همگان به اثبات برساند. این برند در سراسر جهان به عنوان یک شریک طولانی و پایدار در تجارت و صنعت فعالیت کرده و تمام خدمات عمومی "ساخته شده در آلمان" در سراسر جهان عرضه می کند. آنها با داشتن پرسنل متخصص در بخش های مختلف صنعتی و با توجه به تحقیقات داخلی و سطح علمی و کاری مهندسان این مجموعه قادر هستند تا برای رفع نیازهای مشتریان همیشه بروزترین و نوآوارانه ترین تجهیزات و راه حل ها را ارائه دهند. از جمله محصولاتی که این برند طراحی و به مرحله تولید رسانده عبارتند از: شاخص های دیجیتال LCD / TFT، ترانسفورماتورها، صفحه نمایش چند رنگ (قرمز سبز-نارنجی)، ورودی چند عملکردی، صفحه نمایش Bargraph. اما آنچه باعث شده ما امروز این برند را به شما معرفی کنیم تولید سنسور فشار montwill بوده که با توجه به کاربردشان این سنسورهای فشار در مدل های مختلفی در اختیار مشتریان خود قرار گرفته است. برخی از این سنسورها شامل سنسورهای تجهیزات جانبی، سنسور درجه حرارت، سنسور فشار ذوب هستند که خود اینها نیز دسته بندی خاص خود را دارند. در ادامه مقاله بیشتر در مورد سنسور فشار montwill صحبت خواهیم کرد.





معرفی فرستنده فشار دیفرانسیل MSDS به عنوان یکی از مدل های سنسور فشار montwill


این مدل سنسور فشار montwill برای صفحه نمایش کامپیوتر، PBT GF30 خانه ها، اتصال به فرآیند فولاد ضد زنگ 1.4571 کاربرد دارد و محدوده اندازه گیری فشار آن از 75- تا 75 mbar به 420- تا 420 bar می باشد. به سنسور فشار MSDS می توان 8 نمونه اتصال برق داشت. ورودی آن فشار دیفرانسیل و خروجی به صور آنالوگ از 4 تا 20 میلی آمپر است. منبع تغذیه آن 12-40 VDC و دارای پروتکل HART  (پیکربندی نقطه اتصال از طریق رابط HART است)هستند. از دیگر قابلیت های این سنسورها وجود صفحه نمایش 4 رقمی است که از طریق 3 کلید قابل تنظیم می باشند. 





بررسی مشخصات مدل MSPS-F از سنسور فشار montwill


یکی دیگر از پر کاربردترین سنسور فشار montwill مدل MSPS-F است که برای مواردی چون صفحه نمایش کامپیوتر، PBT GF30 خانه ها، اتصال به فرآیند فولاد ضد زنگ 1.4571 مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور فشار montwill برای اندازه گیری فشار 0 تا 100 mbar به 0 تا 600  bar مناسب می باشد. فشار ورودی آن به صورت نسبی / مطلق بوده و خروجی آنالوگ از 4 ... 20 mA است همچنین ولتاژ منبع تغذیه آن به صورت VDC می باشد. از نظر نرم افزاری نیز این سنسورها دارای پروتکل HART هستند که پیکربندی از طریق رابط HART انجام می گیرد. برای این مدل سنسور چندین گزینه اتصالات برقی موجود است مانند: اتصال فرایند G1 / 2 "B، G1" B، فلاشینگ، G1 بهداشتی. سنسور MSPS-F مانند نمونه قبلی دارای صفحه نمایش 4 رقمی با قابل تنظیم از طریق 3 کلید می باشد.





بررسی فشار سنج MS-PTST


محدوده اندازه گیری فشار در این سنسور از 0 تا 0.1 بار به 0 تا 1000 بار است. این مدل سنسور برای تعیین دماهای مایعات از 40- تا 100 درجه سانتی گراد مناسب هستند و مواد تشکیل دهنده آن از CrNi فولاد 316L می باشد. نحوه اتصالات برق در آنها به شکل DIN EN 175301-803 (شیر)، کابل M12x1 است. 



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS