سنسور فشار فوتک futek

سنسور فشار فوتک futek

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 367 نظر : 0

سنسور فشار futek تولید شده در ایالات متحده توسط تکنولوژی سنسور پیشرفته (AST)، یکی از چندین شرکت تولید کننده سنسورهای فشار با کیفیت بالا بوده که با استفاده از تکنولوژی سنجش فلوئور فلزی ساخته شده است.


سنسور فشار futek


برند FUTEK یکی از سازندگان فن آوری سنسورهای پیشرفته در  U.S است. در یک نگاه کلی و اجمالی به محصولات این شرکت می توان به طراحی و ساخت تولید کننده بارالکتریکی سلول ها، سنسورهای گشتاور،سنسورهای چند محوری و سنسور فشار futek  و همچنین ابزار و نرم افزارهای مرتبط با آن اشاره کرد.  FUTEK در جنوب کالیفرنیا توانست به عنوان یک ارائه کننده ابزار اندازه گیری با کیفیت و آزمایش سنجی به شهرت برسد و شعبه های بسیاری را در سراسر جهان( کشورهای مثل ایتالیا، ترکیه، چین، کلمبیا و ...) تاسیس کند. به طور کلی می توان گفت این برند به عنوان یکی از منبع های راه حل رفع مشکلات مربوط به سنسور و مسایل مربوط به آزمایش و اندازه گیری برای بسیاری از صنایع به ویژه پزشکی، رباتیک و هوافضا می باشد. در ادامه مقاله قصد داریم به صورت جزیی تر سنسور فشار futek و نمونه های دیگری از سنسورهای برند futek را بررسی کنیم.





بررسی کلی سنسور فشار futek


سنسور فشار futek تولید شده در ایالات متحده توسط تکنولوژی سنسور پیشرفته (AST)، یکی از چندین شرکت تولید کننده سنسورهای فشار با کیفیت بالا بوده که با استفاده از تکنولوژی سنجش فلوئور فلزی ساخته شده است. فن آوری فلزی فولاد سنجی یکی از رایج ترین انواع سنسور فشار futek در بازار است و معمولا به عنوان مبدل های فشار شناخته می شود. از جمله نمونه های سنسور فشار futek میتوان به سنسور فشار پورت زوج PFP350، سنسور فشار مینیاتور PFT510، سنسور فشار PMP450 (صنعتی)، سنسور فشار PMP410 (OEM) می باشد. 





سنسورهای مینیاتوری در صنایع مختلف


به غیر از سنسور فشار futek سنسورهای مینیاتوری یکی دیگر از محصولات پروفروش این برند می باشد که در صنایع مختلفی کاربرد دارد که راه حل های متنوعی را برای صنایع هوا فضا، پزشکی، خودرو و صنعت فراهم می کند. این مدل ها راه حل هایی برای برنامه های کاربردی که نیاز به اندازه گیری های تنش و فشرده سازی و همچنین نیاز به منقبض شدن دارند، ارائه می دهد. یکی از نمونه های سنسورهای مینیاتوری سلول های مینیاتوری می باشد.

 FUTEK یک مجموعه گسترده ای از سلول های مینیاتوری برای اندازه گیری در هر دو تنش و فشرده سازی تهیه کرده  این سلول های بار الکتریکی برای برنامه های مورد نیاز دقت بالا و استقامت بسیار مناسبی دارند. FUTEK مدل های سلول های بار الکتریکی کوچک را در یک گزینه شناور برای نیازهای زیردریایی ارائه می دهد. 

این سلول ها نیز در مدل های متنوع برای کاربردهای خاص خود طراحی شده اند مثلا LSB200 S-Beam Jr یکی از محبوب ترین نمونه های آن می باشد که تغییرات اساسی را در طراحی سلول های بار الکتریکی مینیاتوری که در صنعت آزمایش و اندازه گیری ایجاد کرده است. از نظر ظاهر آنها ارتفاعی حدود 19.1 میلی متر و طولی معادل 6.7 میلی متر دارند. از جمله ویژگی های LSB200 S-Beam Jr توانایی اندازه گیری نیروهای کششی و فشرده سازی می باشد که همین ویژگی های این مدل منجر به توسعه یک نسخه شناور نیز شده است.

 به طور کلی این نمونه یک محصول در سری Mini Load Cell Cell و قادر به سرویس دهی بسیاری از برنامه های کاربردی است و در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. LSB200 ترکیبی کامل از اندازه، دقت، حفاظت بیش از حد و اطمینان از یک گارانتی مادام العمر ارائه می دهد.




خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS