حس کنندگی فیبرنوری با منبع نور آبی اهداف نیمه شفاف را از لای بسته بندی حبابی تشخیص می دهد

حس کنندگی فیبرنوری با منبع نور آبی اهداف نیمه شفاف را از لای بسته بندی حبابی تشخیص می دهد

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع بسته بندی تاریخ انتشار : پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 352 نظر : 0

یک کارخانه بسته بندی، مسواک ها را در بسته بندی حبابی قرار می دهد بین مغازه های خرده فروشی توزیع می کند. چک کردن های کیفیت محصولات تولیدی شامل تاییدهای پایانی که محصولات مورد نظر در بسته بندی های حبابی در هر پک قبل از ارسال به طبقه های مغازه انجام می شود است. یک راه حل فیبرنوری هر دو چالش فنی و محدودیت فضایی این کاربرد را برطرف می کند. 


مزایا برای مشتری


- حذف کامل ارسالی های ناقص

- اشغال حداقلی فضا بر روی حمل کننده

- سوویچ ساده خاموش و روشن

- انجام تنظیم حساسیت در مرکز کنترل 



مزایای خاص دستگاه


- جمع جور

- هزینه کم

- منبع نوری قابل دید در برپاسازی

- تنظیم ساده پوتنسیومتر با شماره گیر شاخص



کاربرد برای مشتری


این مشتری شرکت های خرده فروشی را با قرار دادن مسواک های جدا جدا در بسته بندی حبابی تامین می کند. قبل از ارسال، یک چک نهایی کیفیت برای تضمین اینکه مسواک در هر پک حبابی موجود است نیاز است و بنابراین عدم اشتباه را در ارسال به خرده فروش ها تضمین کند.

این کاربرد چالش فنی را نه تنها با نفوذ در بسته بندی و تشخیص از بین چند سطح پلاستیک وکیوم شده ارائه می دهد بلکه با تشخیص مطمئن شیئی به نسبت نیمه شفاف - مسواک. پیچیدگی بیشتر این است که فضای موجود برای سیستم سنسوری بسیار کم است. 



راه حل برای مشتری


یک راه حل فیبرنوری نیاز خاص این کاربرد را برطرف می کند. با عمل به عنوان چشم وسعت یافته سنسور نوری، این هادی های منعطف و کوچک مشکل حس کنندگی در مکان های غیر قابل دسترس را حل می کند. محفظه های فوق العاد کوچک امپلی فایرها (30*60*10 میلی متری) امکان رو هم قرار دادن چندین سنسور را با حالت DIN-rail می دهد. استفاده از فضا بعدتر با برش فیبرها در محل به اندازه مخصوص بهینه تر می شود و ویژگی های حسی جانبی خاص را در فیبرهای نوری استفاده می کند. فیبر ها به آسانی با استفاده از قفل کنندگی سریع متصل می شوند و کار کردن با دستگاه ساده است: فاصله توسط یک پوتنسیومتر 12 دوری با مقیاس روشنایی تنظیم می شود.

یک منبع نوری قرمز ابتدا انتخاب شده بود، اما ثابت شد که غیرقابل اجراست زیرا هیچ تنظیم حساسیتی که بتواند حاشیه حرکت مورد نیاز برای هدف را ارائه کند ندارد. با این حال، با به کارگیری یک آمپلی فایر با منبع نوری آبی و یک قطر نسبتا کوچک فیبر از بین پرتو، تشخیص قابل اطمینان هدف نیمه شفاف از بین بسته بندی حبابی تضمین می شود.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS