سنسورهای القایی حضور چندین قطعه را حین تست شلنگ فشار تشخیص می دهند

سنسورهای القایی حضور چندین قطعه را حین تست شلنگ فشار تشخیص می دهند

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در ماشین های با منظور خاص تاریخ انتشار : یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 371 نظر : 0

شیلنگ های هیدرولیکی فولاد ضد زنگ بافته شده برای آب گرم کن ها در آخرین مرحله تولید، تحت تست فشار قرار می گیرند. قبل از اینکه فشار اعمال شود، یک سیستم چند سنسوری هر شیلنگ را چک می کند تا مطمئن شود قسمت های مکانیکی صحیح نصب شده اند. اعمال فشار بالا به یک شلنگ کامل نشده می تواند منتج به خرابی های فاجعه انگیزی شود، مثل: آسیب زدن به تجهیزات تست و در معرض خطر جراحت قرار دادن متصدی تست. 


مزایا برای مشتری


- تشخیص پرتکرار و مطمئن 3 قسمت مجزا در یک عملیات

- حذف اتفاقات غیر ایمن بخاطر ساختار شیلنگ

- راه حلی بسیار مقرون به صرفه برای مشکلی غیرقابل حل





مزایای خاص محصول


- فاصله حسی فوق العاده در پوشش سنسورهای کوچک

- فاکتور اصلاح 1 آلیاژ برنج اجازه فاصله حسی وسیعی را می دهد

- سنسورها در فاصله نزدیکی بدون دخالت و برخورد کار می کنند



کاربرد برای مشتری


یک تولیدکننده پرتغالی شیلنگ های پرفشار فولادی برای آب گرم کن ها یک تست اجباری بر روی هر شیلنگ انجام می دهد. اگر هر کدام از ساختارهای مکانیکی در انتهای هر شیلنگ به صورت نادرست نصب شده باشند، شیلنگ تحت فشار نشت خواهد کرد.

گهگاهی یک قطعه حذف می شود، که شیلنگ را مسئول عیب فاجعه بار تحت تست فشار می نماید. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات و در خطر قرار گرفتن پرسنل؛ یک سیستم سنسوری باید حضور 3 قسمت مهم بر روی هر شیلنگ را قبل از شروع تست تشخیص دهد.

هر تست اضافی زمان فرآیند را افزایش می دهد. مشتری به یک وسیله ایی نیاز دارد تا 3 چک حضور را انجام دهد و هزینه اضافی را به حداقل برساند. 

3 قسمت مهم، که به ترتیب از فولاد ضد زنگ، فولاد کربن و برنج ساخته شده اند، در نزدیکی یک دیگر قرار گرفته اند. دسترسی محدود است؛ 3 سنسور باید کوچک باشند اما این مواد را به طور مطمئن تا فاصله 6 میلی متر (0.25 اینچی) حس کنند. 





راه حل برای مشتری


با نصب 3 سنسور القایی کنترینکس با سایز M8-C5 در یک ساختار، تمام نیازهای این کاربرد به طور کامل بر طرف می شود. هر سنسور براساس ترکیب اندازه، فاصله حسی و تشخیص مطمئن یکی از 3 مواد متفاوت انتخاب می شود. 

برای تشخیص اتصال برنجی، یک سنسور با قطر M8 از رنج پایه (خانواده فاصله زیاد) با یک فاصله حسی 4 میلی متر یک انتخاب عالی است. این سنسورهای جاساز شونده با بدنه های کرومی نیکل نقره و سطوح حسی PBTP فاکتور تصحیح 1.0 برای برنج دارند که از بقیه رقبا بهتر عمل می کنند. 

برای تشخیص فنر فولادی، یک سنسور 5 میلی متری مربع شکل از رنج مینیاتوری (خانواده کلاسیک) یک گزینه ایده ال است. جاساز کردن سنسور باعث استفاده بهینه از سطح حسی 1.5 میلی متری آن می شود، و بدنه برنج کروم اندود شده آن مناسب محیط اطراف است. 

نهایتا، برای تضمین تشخیص مطمئن طوق فولاد ضد زنگ، یک سنسور با قطر M8 از رنج شدید (خانواده فول ایناکس) انتخاب شده است. ساختار فولاد ضد زنگ یک تکه AISI 303 (V2A) با یک فاصله اجرای وسیع ترکیب شده است. 

هر سنسور با یک رابط کاربری عادی باز استاندارد صنعتی PNP پیکربندی شده است و از یک کابل ورودی مهر موم شده استفاده می کند. هر 3 قسمت به تجهیزات کنترل مشتری از طریق کابل های غلافی  PURمتصل هستند. ارائه توانایی های تشخیصی مورد نیاز و فواصل حسی در سنسورهای کوچک کنترینکس را قادر می سازد تا این مشکل که قبلا راه حلی نداشت برطرف سازد. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS