سنسور القایی آنالوگ وضوح بالا ضخامت تارهای در حال حرکت پارچه را اندازه گیری می کند

سنسور القایی آنالوگ وضوح بالا ضخامت تارهای در حال حرکت پارچه را اندازه گیری می کند

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع نساجی تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 685 نظر : 0

یک ماشین مخصوص تست پارچه ضخامت تارهای پارچه در حال حرکت را به طور مداوم و در زمان تولید اندازه گیری می کند. همچنان که تار از روی یک غلتک عبور می کند، یک سنسور القایی آنالوگ دقیق درست بالای غلتک نصب شده است، و به آرامی بر بالای تار قرار می گیرد. با حس کردن فاصله از بین مواد، سنسور ضخامت تار را اندازه گیری می کند. 


مزایا برای مشتری


- اندازه گیری دقیق و با سرعت بالا از مواد متحرک

- خروجی اطلاعات جداگانه با وضوح فوق العاده

- کارایی و تنظیمات در زمان تولید

- راه حل های مقرون به صرفه و بسیار قابل اطمینان






مزایای خاص دستگاه


- اندازه گیری بدون وقفه با سیگنال ولتاژی یا جریانی

- خروجی غیرخطی و کالیبره شده دقیق

- اندازه فوق سریع با وضوح فوق العاده



کاربرد برای مشتری


در طی تولید منسوجات و پارچه، اندازه گیری ضخامت مواد بلافاصله بعد از شکل گرفتن آنها، امکان تنظیم زمان را برای فرآیند تولید می دهد. یک تولیدکننده سوئیسی ماشین های تست کننده پارچه نیازمند یک سنسور با دقت بالا برای اندازه گیری ضخامت پارچه ها یا تارهای تولید شده در حال حرکت با سرعت 5 متر بر ثانیه است. 

اندازه گیری در پهنای پارچه به اندازه 4 متر نیاز است. یک محور عرضی حمل کننده در بالای غلتک قرار گرفته است؛ یک سری حس کننده، که بر روی حمل کننده نصب شده است، پهنای تار را همچنان که غلتک عبور می کند طی می نماید. یک سنسور دقیق باید اندازه گیری در زمان تولید در محدوده 0 تا 4 میلی متر با وضوح 0.02 میلی متر یا بهتر فراهم می کند. 

اندازه گیری با فرکانس بالا برای همراهی سرعت و پهنای تار در حال حرکت نیاز است. یک خروجی آنالوگ بدون توقف نیاز است همچنان که سنسورهای دیجیتال رایج وضح مورد نیاز را ارائه نمی دهند. 






مزایای خاص محصول

سنسورهای القایی خروجی آنالوگ کنترینکس بسیار دقیق هستند و خروجی جریانی و ولتاژی مداوم را ارائه می دهند؛ این محدوده برای این کاربرد ایده آل است. شبه جاسازشونده با یک بدنه برنجی کروم اندود شده و سطح حسی PBTP، یک سنسور با اندازه M18 اجازه می دهد فاصله حسی تا 10 میلی متر با وضوح میکرونی فراهم شود. 

این سنسور در سر حس کننده نصب شده است، و به سرعت به عقب و جلو در پهنای تار حرکت می کند و مواد تار را همچنان که بر روی غلتک حرکت می کند حس می کند. این سنسور فاصله از سطح حسی خودش که یک فاصله شناخته شده است از کف سطح سر –تا بالای سطح غلتک اندازه گیری می کند. این سنسور یک خروجی کالیبره شده دقیق، غیرخطی، جداگانه در محدوده 0 تا 10 ولت یا 4 تا 20 میلی آمپر را ارائه می دهد. 

سنسور القایی کنترینکس یک ورودی کابلی مهر و موم شده دارد، که کارایی نصب و راه اندازی را در طی دوره طولانی عملیاتی خود را تضمین می کند، و با سیستم کنترل ماشین از طریق کابل غلافی PUR متصل می شود. با استفاده از یک رابط کاربری سفارشی اطلاعات به صورت عددی و گرافیکی بر روی صفحه کامپیوتر نمایش داده می شود، که تنظیمات در زمان تولید را برای فرآیند تولید امکان پذیر می سازد. 

سنسورهای خروجی آنالوگ کنترینکس یک راه حل مقرون به صرفه که نیازهای مصرف کننده را برای اندازه گیری سرعت بالا با یک وضوح فوق العاده بر طرف می کند. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS