سنسور القایی حس گری کور در یک ساختار سفارشی ساز استفاده می شود که رزوه ها در قسمت های قالب بندی شده خودرو را چک می کند

سنسور القایی حس گری کور در یک ساختار سفارشی ساز استفاده می شود که رزوه ها در قسمت های قالب بندی شده خودرو را چک می کند

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در ماشین های با منظور خاص تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 1474 نظر : 0

تولید کننده قسمت های قالب بندی شده تزریقی برای صنعت خودرو از سنسورهای القائی از خانواده فاصله زیاد (سری 500) استفاده می کند تا چک کند رزوه کردن به درستی داخل قسمت های پلاستیکی قالب انجام شده باشند. این کار باعث ارائه اشتباه صفر برای تولید کننده ماشین شود. 


مزایا برای مشتری


- حمل کم تر

- حذف بازرسی دستی

- بازگشتی های کم تر

- کنترل کردن پروسه 



مزایای خاص دستگاه


- محدوده حسی فوق العاده بالا

- ثبات، مخصوصا در برابر دما

- ثبات حسی بالا حتی برای اهداف کوچک و باریک



کاربرد برای مشتری


رزوه ها، معمولا از برنج ساخته شده اند، عناصری هستند شبیه مهره که باید داخل قسمت های قالب بندی شده کار شوند تا برای پیچ های چفت و بست در مونتاژ پایانی اتومبیل استفاده شوند. این تزریقات کوچک پس برای پروسه پایانی مونتاژ حیاتی هستند و باید کاملا در انطباق با مشخصات تولید کننده ماشین باشند. 

تولید کننده قسمت های قالب بندی شده پلاستیکی را برای سیستم تهویه هوا تولید می کنند. موقعیت رزوه داخل پلاستیک قالب بندی شده چک کردن بصری را غیر قابل اطمینان یا غیرممکن می سازد. با این حال، ارائه 100% قطعات خوب به قسمت مونتاژ امری ضروری است، چون صنعت خودرو سازی اغلب محصول چندین روز تولید قطعه را اگر حتی یک عیب کوچک پیدا شود به تامین کننده باز می گرداند – با این انتظار که بلافاصله تعویض شوند. یک مکانیزم قابل اطمینان برای حذف اشتباهات نیاز است. 



راه حل برای مشتری


سنسور القایی نوع DW-AS-513-M30-002 (خانواده فاصله زیاد، محدوده پایه) در ساختار چک کننده ساخته شده برای اندازه گیری استفاده شده است که هر قطعه ایی با رزوه اشتباه یا بدون رزوه را تشخیص دهد و آن ها را از دسته تحویل خارج نماید. 

این راه حل از توانایی های یگانه حسگری سری 500 با فناوری کاندیست استفاده می کند که شامل: فواصل اجرایی طولانی تر و ثبات بهتر با توجه به تاثیرات محیطی. فاصله حسی بالا و ثبات حسی بالا تشخیص تزریقات کوچک را از میان لایه های ضخیم پلاستیک تضمین می کند.

ساختار برای قبول یک قالب تمام شده و مجهز به سنسور در موقعیت های رزوه بخصوص طراحی شده است. هر سنسور می تواند حضور متقابل رزوه را از میان پلاستیک قالب شده تشخیص دهد و انطباق آن را با مشخصات تولید کننده تایید کند. خروجی PNP N.O سنسور یک سیگنال فوری برای کنترولر می فرستد، که یک تصمیم GO-NO GO منطقی است. با حذف اشتباهات انسانی ارائه محصولی کامل و بدون اشتباه بیمه می شود.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS