سنسور فشار آندرا Aanderaa

سنسور فشار آندرا Aanderaa

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 428 نظر : 0

امروزه شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان به ارائه خدمات و فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست مشغول هستند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت aanderaa  و فناوری سنسور فشار aanderaa است، که در زمینه  تولید و توسعه محصولات جدید برای حفظ و استفاده مجدد از آب فعالیت می‌کند. سنسور فشار aanderaa یکی از مهم‌ترین فناوری‌های این شرکت است که هم کیفیت بالایی دارد  و هم با محیط‌زیست ، سازگار است. کاربرد سنسور فشار aanderaa ، بیشتر در زمینه اکتشافات در بستر دریاها و صرفه‌جویی در مصرف آب است.


اهداف شرکت aanderaa


aanderaa یک شرکت پیشرو در زمینه فناوری‌های حفظ و استفاده مجدد از آب با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصارف مختف است.  هدف این شرکت، ایجاد راه‌حل‌های جدید برای از بین بردن چالش‌های آب درجهان و توسعه فناوری‌هایی  است که باعث بهتر شدن وضعیت استفاده از آب و بازگشت آن  به محیط‌زیست می‌شود.این شرکت به ارائه تکنو لوزی‌های استفاده مجدد آب متناسب با خدمات عمومی، مراکز  صنعتی، ساختمان‌ها (مسکونی و تجاری) و  صنایع  کشاورزی و نفت و گاز  می‌پردازد. همچنین این شرکت به تولید محصولات مربوط به سنسورهای فشار هوا در صنایع مختلف، مشغول است.



تاریخچه


در دهه  1960 میلادی، Ivar Aanderaa، بنیان‌گذار شرکت، برای حل مشکلات اکتشاف در دریاهای عمیق، به فکر اختراع وسیله‌ای افتاد که بتواند جریان‌های اقیانوسی را در عمق زیاد اندازه‌گیری کند. با اندازه‌گیری فشار این جریان‌ها،  مناطق بهتر برای اکتشاف در بستر دریا انتخاب و در زمان و هزینه ،صرفه‌جویی می‌شد. اما روش‌های سنتی، هم کیفیت بالایی در محاسبه و اندازه‌گیری فشار در اعماق دریاها نداشتند و هم ابزارهای اندازه‌گیری باعث سیب به محیط‌زیست بستر دریاها می‌شد.  اندازه‌گیری فشار دقیق آب  ، مخصوصاً در اعماق دریا یا در شرایط جوی اقیانوس‌ها، یکی از چالش‌های مهم برای ساخت این وسیله بود. در نهایت وی توانست دستگاهی اختراع کند که انقلابی بزرگ در زمینه اکتشاف در عمق زیاد ایجاد کند . دستگاهی که با بهره‌گیری از سنسورهای مختلف، هم دقت بالایی داشت و هم مورد تأیید حامیان محیط‌زیست قرار گرفت. سنسور فشار aanderaa، با بررسی شرایط بستر دریا، به روند اکتشاف کمک زیادی کرد و باعث انتخاب مکان‌های مناسب برای فرایند اکتشاف شد.

فعالیت‌های فعلی شرکت aanderaa



در حال حاضر، این شرکت، کامپیوترها و سنسورها  مختلفی  برای اندازه گیری و مدیریت فشار آب در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین مشاوره‌ها و مطالعات فراوانی در زمینه مسایل مربوط به آب ، اکتشافات در بستر دریا و محیط‌زیست ، به پژوهشگران و صاحبان کسب و کارهای مختلف ارائه می‌دهد. معمولاً در فرآیند اکتشاف و استفاده مجدد از آب، بررسی ویژگی‌های مختلف آب مانند فشار در شرایط جوی مختلف لازم است. سنسور فشار aanderaa،جزو محصولات پرفروش  این شرکت است. سنسور فشار aanderaa، باکیفیت و بالا و سازگاری با سیستم ها  و دستگاه‌های مختلف، نگرانی‌ها را  در مورد اکتشاف  در شرایط جوی  سخت ،  برطرف کرده است.  به علت عملکرد قابل‌قبول این فناوری، سنسور فشار aanderaa ، حتی در زمینه نفت و گاز و بررسی فشار در جریان‌های زیرزمینی  هم مورد استفاده قرار گرفته  است. اکنون شرکت  با 12،600 کارمند در 45 کشور مشغول به کار است  و در بیش از 150 کشور به فعالیت‌های عملیاتی  می‌پردازد.


ضرورت زیست‌محیطی برای استفاده از سنسور فشار aanderaa


یکی از دغدغه‌های فعالان محیط‌زیست در مورد صنایع بزرگ ، ناسازگاری ، تخریب و آسیب آن‌ها به محیط‌زیست است. شرکت aanderaa، با علم به این موضوع، توانسته است  دستگاه‌ها و فناوری‌های سبز و  متناسب با محیط‌زیست  تولید کند. یکی از این فناوری‌ها، سنسور فشار aanderaa است. ویژگی‌های مثبت سنسور فشار aanderaa،  محافظت از محیط‌زیست و بستر دریاها در هنگام عملیات است. به منظور برطرف کردن  نگرانی‌های زیست‌محیطی،  این شرکت در زمینه بازیافت  زباله‌های الکتریکی هم به فعالیت می‌پردازد.


 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS