سنسور فشار ادکن adcon

سنسور فشار ادکن adcon

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 453 نظر : 0

سنسور فشار adcon یکی از مهمترین محصولات شرکت اتریشی ADCON Telemetry می باشد که به کمک تیم تحقیق و توسعه خود، بر اساس تکنولوژی UHF و  GSM / GPRS به طراحی و توسعه رادیو های دیجیتالی برای انتقال داده می ‌پردازد. 


معرفی شرکت ADCON Telemetry


 این شرکت با ایجاد تکنولوژی رادیویی فوق العاده کم قدرت، توانسته است ضمن استفاده از پنل های خورشیدی برای تأمین انرژی، قابلیت های پیشرفته ای نظیر حساسیت گیرنده بالا، شبکه شدن با سایر دستگاه های طیف  بالا ، ادغام تمام دستگاه ها در یک دروازه تله متری و همچنین توانایی استفاده از نرم افزار قدرتمند  SCADA را در محصولات خود ایجاد کند. در نتیجه این فرآیند، سنسور فشار adcon در سال های اخیر به برند اصلی بازار در زمینه کاربرد های کشاورزی تبدیل شده و هدایت بازار را به دست گرفته است.

 ساختمان کنونی شرکت ADCON Telemetry که یکی از مهمترین محصولات آن سنسور فشار adcon است، از ماه اکتبر سال 2003 تأسیس شده است. دفتر مرکزی شرکت در کلوسترنویبورگ واقع در نزدیکی وین، پایتخت اتریش واقع است. تیم تحقیق و توسعه شرکت در این مکان، براساس تکنولوژی UHF و  GSM / GPRS به طراحی و توسعه رادیو های دیجیتالی برای انتقال داده می ‌پردازد و روز به روز بر توان آن افزوده شده است.

هدایت بازار در حوزه کاربردهای کشاورزی


 این تولید کننده سنسور فشار adcon در ماه آوریل سال 2011، به طور کامل توسط گروه اُ تی تی- هیدرومت (OTT Hydromet) که در کمپتن آلمان قرار دارد، خریداری شد. این امر تا حد زیادی وضعیت فروش محصولات شرکت در بازار از جمله سنسور فشار adcon را بهبود بخشیده است به طوری که این شرکت در حال حاضر بخشی از یک گروه از شرکت ‌های ویژه است که در زمینه ارائه راهکار ها برای ذخیره‌ سازی داده و تصمیم ‌گیری در بازار هواشناسی، هیدرولوژی و کشاورزی فعال هستند.

ما به عنوان تولید کننده سنسور فشار adcon بر راهکار های تله‌ متری تمرکز کرده ‌ایم که بر پایه تکنولوژی رادیویی فوق العاده کم قدرت و با مودم‌ های GSM / GPRS / UMTS انجام می‌ شوند. این تکنولوژی توسط متخصصان خود شرکت ایجاد شده و هر دوی این مؤلفه ‌ها در دامنه طیف ‌سنجی ما، مجتمع شده ‌اند.

                         


ویژگی های متمایز محصولات شرکت


چیزی که محصولات شرکت و از جمله سنسور فشار adcon را از دیگر تولیدات موجود در بازار متمایز می‌کند، مجموعه ‌ای از ویژگی ‌های بی ‌نظیر است که در زیر می خوانید:

- راحتی و سهولت بی ‌نظیر کاربر در هنگام کار در تمام خط تولید.

- مصرف انرژی بسیار کم که با استفاده از کوچکترین پنل ‌های خورشیدی در صنعت، امکان پذیر شده است.

- حساسیت گیرنده بسیار بالا که حتی با وجود فاصله بسیار زیاد در هنگام انتقال داده، وجود دارد.

- وجود قابلیت شبکه شدن با هر ایستگاه طیف بالا؛ با این ویژگی، دستگاه می ‌تواند همزمان به عنوان تقویت ‌کننده برای دیگر ایستگاه‌ ها عمل کند.

- ادغام تمام دستگاه‌ ها در یک دروازه تله ‌متری؛ با این ویژگی، سنسور فشار adcon می ‌تواند تمام دستگاه ‌ها را مدیریت و هماهنگ نماید.

- سنسور فشار adcon ، یک نرم افزار قدرتمند SCADA دارد که کار جمع آوری، توزیع، ذخیره سازی، پردازش و ویژوال کردن تمام داده‌ها را انجام می ‌دهد.

با دارا بودن تمامی این ویژگی‌ ها، برند سنسور فشار adcon ، در بسیاری از کشور ها موقعیت بسیار مناسبی به دست آورده است و در حال حاضر به ویژه در زمینه کاربرد های کشاورزی، هدایت‌کننده بازار است.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS