سنسور فشار الپس alps

سنسور فشار الپس alps

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 1384 نظر : 0

از زماني كه سنسور فشار alps اختراع و تأسيس شد، به عنوان دستگاه ورودی مورد استفاده قرار گرفت. شرکت alps همه چيز را با زمان سازگار مي كند، محصولات كوچك تر و كم جا تر را توليد می كند و به نيازهای متعدد و چند منظوره پاسخ مي دهد. با اشاره به وجود حس مسئوليت در این شرکت، سنسور فشار alps هميشه با حفظ استاندارد هاي بالا، محصولات "درست" را دنبال و توليد مي كند. 





تشخيص دقيق كوچك ترين تغييرات

سنسور فشار alps همه ي تكنولوژی ها، مواد اصلی و نرم افزارها را در كنار يك ديگر قرار مي دهد تا برخي از بهترين دستگاه های حسگر را ايجاد كنند. شرکت alps جمع و جور ترين دستگاه های سنجش محيط را با قابليت حساسيت به دامنه هاي تلفن همراه با تغييرات و تحولات بسيار به طور مداوم عرضه مي كند. هم چنين سنسورهاي جاروبرقي های بزرگ را مناسب با ولتاژهای بالا براي خودروها نيز عرضه مي نمايد. توصيه و پافشاری مداوم ما براي به كارگيری ابزار "سبز" كه با محيط زيست سازگار هستند، به رشد جوامع هوشمند از طريق xEMS و تجهيزات صنعتی كمك بسياری مي كند. ارتباطات معتبر و قابل اعتماد ساده شده اند و ما اتصالات كارت حافظه را بر اساس تكنولوژی پردازش دقيق و ماژول هاي ارتباطی داده ها و استفاده گسترده از نرم افزار RF و نرم افزار براي بلوتوث، شبكه بي سيم، LTE و هم چنين استاندارد هاي ديگر جمع و جور كرده و در كنار هم قرار داده اند. سنسور فشار alps  از بهترين و مهم ترين ها در جهان ارتباطات و كامپيوتر و تكنولوژی به شمار مي رود. سنسور فشار alps هم چنين براي پشتيبانی و دسترسی آسان به اطلاعات متنوع با انواع خاص محصولات، از جمله محصولات با دستگاه هاي ورودي و سنسورها نيز ساخته شده اند. 


سنسور فشار alps در وسايل نقليه و ماژول هاي سفارشی، از جمله پانل هاي كنترل و ماژول هاي فرمان براي مدل هاي خاص خودرو و هم چنين قطعات مورد نياز و سازگار با هر وسيله نقليه مورد استفاده قرار مي گيرد. سوئيچ ها، پتانسيومترها، سنسورها و ساير اجزای مختلف از طريق دستگاه هاي چند ورودی مانند پانل هاي لمسی به بازار خانه، تلفن همراه و كامپيوتر ارائه مي شود. سنسور فشار alps، نور، دما، رطوبت و ساير انواع ديگر سنسور براي تشخيص دقيق تغييرات محيطي براي كمك به حفظ سلامتي، به ويژه با كمك به جلوگيری از ايجاد اختلالات حرارتی به كار مي گيرد. سوئيچ ها، اتصالات كارت و ساير اجزا براي دستيابی به كارايی عالي بر اساس اهميت به تكامل تجهيزات بهداشتی به كار گرفته مي شود. خدمت به محيط زيست و بازارهاي انرژي و سنسورها براي اندازه گيری پارامترهايی مانند درجه حرارت، روشنايی و ميزان co2  در محيط های درونی و بيرونی است. اين مي تواند با ماژول هاي ارتباطی كه براي ساخت شبكه هاي هوشمند xEMS ضروری است، تركيب شود. فن آوري هاي اصلي الكتريكی سنسور فشار alps ارزش جديدی را در حوزه هاي مختلف محصول ايجاد مي كند. سنسور فشار alps در حال حاضر در حال فروش و توليد بيش از ٤٠٠٠٠ نوع از قطعات الكتريكی است. اين اجناس الكتريكی به طور تقريبی به ٢٠٠٠ مشتری در سراسر جهان عرضه مي شوند وباعث سهولت در ارتباطات و روابط دوستانه بين افراد و رسانه ها می شود. 

برنامه ريزی و بازاريابی سنسور فشار alps در زمينه توسعه و طراحی، به شرح زير است:

1-مهندسی مکانیک
2-نرم افزار و طراحی IC
3-تکنولوژی فرکانس رادیویی 
4-طراحی نوری 
5-تکنولوژی ظرفیت 
6-طراحی مدار 
7-توسعه ماژول 
8-توسعه و کاربرد مواد 
9-طراحی قالب و قالب
10- ارزیابی و شبیه سازی

خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS