سنسور فشار اندرسون-نگل Anderson-Negele

سنسور فشار اندرسون-نگل Anderson-Negele

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 673 نظر : 0

برند Anderson-Negele یک شرکت ابزار سنجی جهانی است که ماموریت ارائه بهترین راه حل تجهیزات بهداشتی، خدمات پردازنده های مواد غذایی، نوشیدنی ها و علوم زیستی را دارد

برند Anderson-Negele یک شرکت ابزار سنجی جهانی است که ماموریت ارائه بهترین راه حل تجهیزات بهداشتی، خدمات پردازنده های مواد غذایی، نوشیدنی ها و علوم زیستی را دارد.


امروزه برند Anderson-Negele هزاران نفر از مشتریان را در سطح جهان اداره می کند و با OEM ها و سیستم های یکپارچه ساز برای ایجاد راه حل های منحصر به فرد برای برنامه های کاربردی جدید تلاش می کند. هر یک از کارکنان برند Anderson-Negele بر روی راه حل های بهداشتی تمرکز می کنند و نقش ما را به عنوان بررسی کننده فرایند علمی تولید غذا های سالم، نوشیدنی و علوم مشخص می کنند. محصولات این برند برای اندازه گیری دما، فشار، جریان و اندازه گیری محصولاتی مثل غذا ها، نوشیدنی ها، موادی که شما تزریق می کنید و بر روی سطح پوست می مالید طراحی شده اند و از استاندارد های  3-A, EHEDG and BPE بهره برده اند.

Anderson-Negele به عنوان یک شرکت تابعه متعلق به شرکت Fortive - یک شرکت فن آوری، با گردش مالی سالانه بیش از 19 میلیارد دلار و امکانات موجود در بیش از 125 کشور جهان که سیستم تجاری عام (FBS) را مدیریت می کند - می باشد.

FBS تلاش می کند تا چگونگی کاری را که برای مشتریان انجام می شود را اندازه گیری کند؛ و اطمینان حاصل کند که کیفیت و رضایت کلی مشتریان به طور مداوم بهبود یابد.




ماموریت برند Anderson-Negele چیست؟


ارائه بهترین راه حل های تجهیزات بهداشتی و خدماتی برای پردازنده های علوم غذایی و علوم زیستی.



چشم انداز


به عنوان رهبر و شریک جهانی برند Anderson-Negele  در پروسه کاربرد های بهداشتی و ابزاری دقیق برای صنایع غذایی و علوم زیستی شناخته شده است.



برند Anderson-Negele در سراسر جهان


در سال 1930 کمپانی اندرسون در نیویورک، توسط فرانک اندرسون در ارتباط با پاستوریزه کردن شیر تاسیس شد. در سال 1950 اندرسون شروع به تولید و گسترش ابزار خود برای صنایع لبنی کرد که شامل خطوط انتقال برای رسیدگی به نیاز های دیگر گردازنده های غذایی، نوشیدنی و بهداشتی بود. در سال 1993 اندرسون خط تولید محصولات مرتبط با علوم زیستی خود را راه اندازی کرد و پس از آن به زودی شرکت Fortive را بدست آورد.

در سال 2004 اندروسن به شرکت آلمانی Negele Messtechnik GmbH - شرکتی متخصص و مشهور با بیش از 35 سال تجربه در تولید ابزار اندازه گیری- پیوست. این شرکت که در سراسر جهان با نام تجاری Anderson-Negele شناخته شده و به عنوان یک تولید کننده پیشروه با کیفیت بالا در تولید حسگر های بهداشتی و تخصصی کاربرد دارد.

برند Anderson-Negele  با استفاده از امکانات تولیدی در ایلات متحده و آلمان و همچنین ادارات فروش و خدمات در ایالات متحده آمریکا اروپا، چین، هند و مکزیک، شریک شما برای ابزار دقیق بهداشتی، سنسورها و پروسه های کاربردی است.





شعار برند Anderson-Negele 


ما به وسیله مشتریان خود رشد می کنیم.



استفاده آسان و بهداشتی


ابزاری برای صنایع غذایی و آشامیدنی؛ این کمپانی ها سنسورها و سوئیچ ها را در طراحی بهداشتی ارائه می دهد که با تمام استانداردهای بین المللی و مقررات ایمنی و کیفیت غذا مطابقت دارد. علاوه بر این شما از بهترین قیمت و عملکرد بهره مند خواهید شد که به شما کمک می کند تا در این صنعت صرفه جویی کنید.



فواید


این سنسور ها برای تمام پارامتر های فرایند های مربوطه کارایی دارند.

گستره وسیعی از محصولات کاربردی را شامل می شوند.

آنچه شما انتظار دارید را به سادگی فراهم می کند. با انتخاب شما فرایند سفارش شروع می شود و با نصب و راه اندازی عملیات ادامه می یابد.



انواع سنسور اندازه گیری فشار


سنسور فشار مطلق

سنسور فشار گیج

سنسور فشار خلا

سنسور فشار تفاضلی

سنسور فشار مهرشده


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS