سنسور فشار اهل برن Ahlborn

سنسور فشار اهل برن Ahlborn

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 420 نظر : 0

سنسور فشار  Ahlborn دستگاهی برای تعیین میزان فشار گاز ها و مایعات است. فشار، نیروی مورد نیاز برای جلوگیری از پخش شدگی و متوقف کردن مایع از گسترش می باشد و بر اساس نیرو  بر سطح بیان می شود



شرکت سازنده سنسور فشار Ahlborn


در ناحیه جنوب مونیخ، در پایین آلپ ، جایی که افراد دیگر به تعطیلات می روند در خانواده Ahlborn  کارخانه ای راه اندازی شده که در تولید سنسور در اندازه گیری تکنولوژی، صنعت، حفاظت از محیط زیست، بازسازی ساختمان و مواردی از این قبیل کیفیت بالایی دارد. بخش بزرگتری از تولیدات الکترونیکی این گروه در شعبه ای در تورینگا تولید می شود. این شرکت مجهز به تکنولوژی پیشرفته تولیدی است و تمام محصولات AHLBORN Mess- und Regelungstechnik GmbH  برچسب "ساخته شده در آلمان" دریافت می کنند.




کارمندان تحصیلکرده و با انگیزه


همه کارمندان تحصیلکرده و با انگیزه هستند. از الزامات اساسی برای این کار مسئولیت پذیری بالا و فضای کاری دلپذیر با ساختاری دوستانه است.




انقلابی در اندازه گیری تکنولوژی


بیش از 20 سال است که شرکت Ahlborn از تجهیزات هوشمند برای سنسور ها استفاده می کند. این به این معناست که یک دستگاه اندازه گیری قادر است موارد کاملا متفاوتی را اندازه گیری کند، فقط لازم است که سنسور آن تغییر کند. بعد از انجام این کار برنامه نویسی پیچیده ای لازم نیست و اندازه گیری بلافاصله پس از اتصال سنسور مربوطه شروع می شود.




آزمایشگاه کالیبراسیون معتبر


برای اینکه بتوانند یک محدوده نزدیک به میزان اندازه اندازه گیری شده همه کمییت ها داشته باشند، یک آزمایشگاه کالیبراسیون و اندازه گیری احداث کرده اند که با توجه به مقدار اندازه گیری شده دمای هوا و رطوبت براساس استاندارد DIN EN ISO/IEC 17025 بهشان اعتبار می دهد.




توزیع جهانی


کاربران در خانه و خارج از کشور از سنسور و ابزار اندازه گیری ALMEMO قدر دانی می کنند. که این مسئله نشانگر کیفیت محصولات برند شرکت Ahlborn  می باشد.




سنسور/حسگر فشار Ahlborn


سنسور فشار Ahlborn چیست؟ سنسور فشار Ahlborn دستگاهی برای تعیین میزان فشار گاز ها و مایعات است. فشار، نیروی مورد نیاز برای جلوگیری از پخش شدگی و متوقف کردن مایع از گسترش می باشد و بر اساس نیرو  بر سطح بیان می شود.

سنسور فشار Ahlborn برای اندازه گیری، کنترل و نظارت در هزاران برنامه کاربردی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور می تواند انواع متغیر ها مانند جریان مایع یا گاز، سرعت، سطح آب و ارتفاع را اندازه گیری کند.

یک دسته از سنسورهای فشار وجود دارند که برای اندازه گیری حالت تغییرات بسیار سریع در فشار طراحی شده اند. مثال های کاربردی برای این نوع سنسور در اندازه گیری فشار احتراق در یک سیلندر موتور یا در یک توربین گاز می باشد. این سنسورها معمولا از مواد پیزوالکتریک مانند کوارتز تولید می شوند.

بعضی از سنسورهای فشار یک سوئیچ فشار هستند که با فشار خاصی روشن یا خاموش می شوند. به عنوان مثال، یک پمپ آب را می توان با یک سنسور فشار کنترل کرد تا زمانیکه آب از سیستم آزاد شود، فشار را در یک مخزن کاهش دهد.






کاربرد های سنسور فشار Ahlborn


کاربد های فراوانی برای این نوع سنسور وجود دارد من جمله:




سنجش فشار 


در اینجا نیرو به عنوان فشار بر سطح محاسبه می شود. این ابزار در هواشناسی، هواپیما، خودرو و سایر ماشین آلات دیگر کاربرد دارد.




سنجش ارتفاع


استفاده از این نوع در هواپیماها، راکت ها، ماهواره ها، بالن های آب و هوا و در بسیاری از برنامه های دیگر کاربرد دارد. همه این برنامه ها از رابطه بین تغییرات فشار نسبت به ارتفاع استفاده می کنند.




سنجش جریان

استفاده از این سنسورها در ارتباط با اثر ونتوری برای اندازه گیری جریان است. در این روش فشار دیفرانسیلی بین دو بخش لوله که دارای یک دیافراگم متفاوت است محاسبه می شود. 




سنجش سطح / عمق


سنسور فشار Ahlborn ممکن است برای محاسبه سطح مایع استفاده شود که معمولا برای اندازه گیری عمق بدنه ای زیر آب (مانند یک غواص یا زیردریایی) یا سطح محتویات در مخزن (مانند یک برج آب) استفاده می شود.




سنجش نشتی


نشتی یک سیستم را با استفاده از اندازه گیری افت فشار تشخیص می دهد.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS