سنسور فشار ازبیل azbil

سنسور فشار ازبیل azbil

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 580 نظر : 0

برند azbil یکی از نام های تجاری مطرح در بازار اروپا در حوزه وسایل اندازه گیری و کنترل است. این شرکت هم اکنون در بسیاری از کشورهای جهان دارای شعبه است. تکنولوژی پیشگام، خدمات پس از فروش مناسب و فلسفه رسیدن به یک اتوماسیون انسان-محور از نقاط تمایز این شرکت با رقباست. سنسور فشار یکی از مهمترین محصولات این شرکت است


معرفی و سابقه


برند azbil با نام قبلی گروه Yamatake  از سال 1906 میلادی بر روی تکنولوژی های پیشرفته اندازه گیری و کنترل تمرکز کرده است. سابقه طولانی این برند در زمینه نوآوری در اندازه گیری، کنترل و حفاظت از محیط زیست، برند azbil  را قادر به ارائه محصولات متنوع و  بهترین خدمات در حوزه مشتری مداری کرده است.

برند azbil از سال 1992 شروع به ایجاد شعب خارج از کشور نمود به طوری که اولین شعبه آن در چین تاسیس شد و به فاصله کمی از آن در تایلند، ایالات متحده آمریکا، فیلیپین، اندونزی، سنگاپور، کره، مالزی، تایوان، هند و ویتنام  شکل گرفت. 

     شرکت Azbil Europe NV در سال 2001 در بلژیک جو مناسبی را در حوزه محیط زیست و  شکلگیری یک  بازنگری در سیاست های انرژی اروپا ایجاد کرد. به فاصله کمی از این موفقیت، شعبه آلمان این شرکت  هم در نزدیکی مونیخ تأسیس شد که با تمرکز بر افزایش قابلیت های سرویس دهی آن و  ارائه خدمات به مشتریان، به موفقیت های بیشتری دست یافت. 

این شرکت تلاش می کند تا به طور مداوم اقدامات خود را برای تأمین خواسته های متفاوت و در حال تغییر مشتریانش، بهبود بخشد و  رشد پایدار  برند azbil  و به خصوص تولید سنسور فشار مناسب را در آینده دور تضمین نماید.

برند azbil  به شدت به مشتریان خود توجه دارد و به خدمات پس از فروش معتقد است. این شرکت منافع مشتریان خود را در هر دو حوزه شرکت و محصولات خود، ارزیابی می کند و به دنبال همکاری نزدیک با آنان است تا بتواند نیازهای مشتریان خود را در حوزه اندازه گیری و کنترل برآورده سازد و سنسور فشار مناسب برای آنها تولید نماید. هدف این شرکت،  ارائه راه حل های مقرون به صرفه در جهت تأمین نیازهای بازار، اطمینان از تأمین امنیت مشتریان و تحقق آرمان اساسی شرکت که همان رسیدن به یک اتوماسیون انسان - محور است، می باشد.


در واقع شرکت در سایت های تولید خود  در حال ایجاد یک آینده ی قابل دوام است که در آن مردم، شرکت ها و محیط زیست کره زمین، به طور هماهنگ با یکدیگر زندگی کنند. شاهد این مطلب اینست که تکنیک اندازه گیری و کنترل برند azbil در کارخانه ها و گیاهان برای ایجاد یک تعادل ایده آل بین انسان ها و  بخش تولید استفاده شده و سنسور فشار مناسب برای فعالیت های کشاورزی و صنعتی تولید شده است. به اعتقاد گردانندگان این شرکت، این روش می تواند ایمنی، قابلیت اطمینان، بهبود بهره وری، بهبود کیفیت محصول و همچنین علاقمندی های محیط زیستی مشتریان را فراهم کند. 




محصولات شرکت


این شرکت تجهیزات کنترل، تجهیزات میدانی، دریچه های کنترل، سنسور فشار، سیستم های نظارت و کنترل و سایر محصولات لازم برای افزایش راحتی در محیط کار را تولید می کند. ناگفته نماند که در بین این محصولات، سنسور فشار یکی از مهمترین محصولات این شرکت است. همچنین این شرکت Azbil Europe NV از فن آوری پیشرفته و تجربه خود که در طول سال ها انباشته شده است، برای افزایش بازدهی کسب و کارهای مشتری خود استفاده می کند.

خبر خوش اینست که شرکت Azbil Europe NV متعهد شده است تا فناوری های پیشرفته خود را در صحنه اتوماسیون اروپا و به ویژه در حوزه تولید سنسور فشار با کیفیت، به فناوری های پیشگام تبدیل نماید.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS