سنسور فشار التریس altheris

سنسور فشار التریس altheris

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 413 نظر : 0

برند altheris یکی از قدیمی ترین شرکت های فناوری الکترونیک در هلند است که در سال 1947 تاسیس شد. در واقع Altheris  متعلق به آقای دیرک شووتن( مالک جدید شرکت)


برند altheris 


برند altheris یکی از قدیمی ترین شرکت های فناوری الکترونیک در هلند است که در سال 1947 تاسیس شد. در واقع Altheris  متعلق به آقای دیرک شووتن( مالک جدید شرکت Broadporte) می باشد. حوزه اصلی کاری این شرکت طراحی و ساخت انواع سنسورها( نظیر سنسور فشار بالا، مینی، صنعتی، هیرواستاتیک و...) و کنترل ها با نوآوری های جدید هست که توانسته با سابقه ای بالای 60 سال روز به روز بر شهرت خود بیفزاید. برند altheris در ابتدای تاسیسش، کار خود را با توسعه نیروسنج های برقی آغاز کرد و طی سال های متمادی و کسب تجربه ها توانست در ساخت انواع سنسورها( که در حال حاضر محصول اصلی این شرکت است) به مهارت و تخصص بالایی دست یابد.

 این برند از سال 2011 با شرکت Althen( شرکت تابعه Altheris در آلمان) شروع به همکاری نزدیک کردند تا بتوانند نقاط قوتشان را با هم ترکیب کنند. هدف اصلی آنها توسعه و به ارمغان آوردن راه حل های جدید و آسان اندازه گیری برای مشتریانشان است، البته در این راستا موفق بوده و توانسته اند محصولات خود را در سطح جهانی به بازار عرضه کنند. بیش از 90 درصد تولیدات برند altheris به تناسب نیاز مشتریان به صورت سفارشی ساخته شده و در اختیار آنها قرار می دهند. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با نمونه هایی از سنسور فشار  برند altheris  و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد. 




کاربردهای سنسور فشار برند altheris


از جمله محصولات مهم و پر مصرف مشتریان برند altheris، سنسورهای تشخیص دهنده فشار است که نمونه های صنعتی آنها را براساس آخرین متدهای اندازه گیری طراحی و روانه بازار کرده است. این سنسورها هر آنچه را که نیاز به اندازه گیری باشد نظیر درجه فشار و غیره را بطور دقیق و کامل و با کمترین میزان خطا محاسبه کرده و در نهایت خروجی محاسباتش را به صورت خروجی آنالوگ و دیجیتال نمایش می دهد. از جمله کاربردهای مهمی که این سنسورها دارند می توان به نظارت بر فشار آب، هوا فضا، سیستم های مربوط به ترمز خودروها و بسیاری مواردی دیگر اشاره کرد. 



بررسی کلی سنسورهای فشار مینی


سنسور فشار مینی یک نمونه از حسگرهای خوب و قابل اعتماد است که برای کار در شرایط بسیار سخت طراحی شده اند. این سنسورها در اندازه های 11 میلی متری ساخته شده و و بخاطر محیط سختی که قرار است در آن کار کنند جنس بدنه آنها را از فولاد ضد زنگ و تیتانیوم می ازند. از جمله ویژگی های مهم این سنسور فشار توانایی تحمل دمای بالی 1000 درجه سانتی گراد، مقاومت در برابر خوردگی و ساییدگی می باشد. کاربرد اصلی این سنسورها برای اندازه گیری فشار مایعات و گازهاست.




بررسی سنسورهای فشار صنعتی برند altheris


سنسورهای فشار صنعتی برای شرایط و محیط های کاری طراحی شده که نیاز به اطمینان بالا برای کار کردن در شرایط سخت دارند. از قابلیت های مهم آنها امنیت و حفاظت سنسورها در برابر گرد و غبار می باشد. جنس این سنسورها از مواد سختی مثل سرامیک و فولاد ضد زنگ بوده و برای استفاده در محیط های شیمیایی مانند مایعات هیدرولیکی مناسب خواهد بود. از جمله کاربردهای این نمونه سنسورها در صنایع غذایی، آزمایش فشار هوا، آب آشامیدنی است.



بررسی سنسورهای فشار هیدرواستاتیک


جنس بدنه سنسور فشار هیدرواستاتیک از فولاد بوده و برای اندازه گیری فشار آب و مایعات دیگر طراحی شده است. از ویژگی های مهم این نوع سنسورها اندازه گیری های دقیق و ثبات بالای آنها می باشد. معمولا از آنها برای سیستم آب آشامیدنی، ایستگاه پمپ آب و کارخانجات مخزن مورد استفاده قرار می گیرند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS