سنسور فشار اموت amot

سنسور فشار اموت amot

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 557 نظر : 0

برند amot یکی از بهترین برندهای جهانی در زمینه تولید محصولات کنترل دما و فشار است. یکی از محصولات مطرح این برند، سنسور فشار است


 شرکت amot


شرکت amot  در سال ۱۹۸۴ در ریچموند کالیفرنیا در آمریکا با اختراع شیر ترموستاتیک صنعتی برای صنایع دریایی شروع به کار کرد. امروزه محصولات شیر ترموستاتیک استاندارد با برند amot در صنایع مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. محصولات جدیدتر در زمینه های کنترل دما، کنترل فشار و همچنین ایمنی موتور دیزلی و فن آوری های پایش وضعیت نیز تولید می شوند. تیم این شرکت از مهندسین و متخصصان تولید بسیار ماهر تشکیل شده است و به سمت توسعه روش های کنترل تخصصی در گستره وسیعی از صنایع حرکت می کند. این شرکت به همکاری با تیم های فنی مشتریان خود ادامه می دهد تا از به ثمر رسیدن ارائه راهکارهای خود مطمئن شود. این شرکت حتی از انتظار سفارش دهندگان نیز فراتر عمل می کند.


گروه صنعتی amot در سال ۲۰۰۷ با خرید شرکت رودا دیکو در ادمونتون کانادا و سپس در سال ۲۰۰۸ با خرید شرکت چالوین در دورست انگلستان توسعه یافت. برند amot با افزوده شدن این دو خط تولید تخصص کافی را در زمینه تولید موتورهای دیزلی اضطراری پیشرفته به دست آورد.


ظرفیت جهانی شدن برند amot بی نظیر است. برند amot در شهرهای هوستون ایالات متحده آمریکا، ادمونتون کانادا، باری سینت ادموندز انگلستان و شانگهای چین امکانات تولیدی و قابلیت طراحی مهندسی دارد و در این کشورها دارای پشتیبانی محلی و زیرساخت‌های بین المللی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان به شکلی موثر و کارآمد است.



سنسور فشار


به طور کلی می توان گفت سنسورهای فشار، فشار اتمسفر، فشار گار یا فشار مایع را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند. سنسورهای فشار می توانند به عنوان ابزاری کنترل کننده در مواردی مانند کنترل جریان مایع یا گاز، سطح مایعات و ارتفاع آن ها و... نیز به کار روند. 

تخمین زده شده که حداقل ۳۰۰ شرکت در جهان تولید سنسور فشار دارند که در این میان برند amot بهترین تولیدکننده این نوع سنسورهاست. 




کاربردهای سنسور فشار


سنسور فشار در صنایع متفاوتی به کار گرفته می شود. از سنسور فشار برای اندازه گیری ارتفاع از سطح دریا در هواپیما، موشک، ماهواره، بالن های هواشناسی و ... استفاده می کنند. 

اندازه گیری عمق و ارتفاع سطح مایع نیز از کاربردهای دیگر سنسور فشار است. در برخی صنایع جهت تعیین و تشخیص نشتی نیز از سنسور فشار استفاده می شود.



انواع سنسور فشار


از آن جا که کاربردهای مختلفی برای سنسورهای فشار وجود دارد، انواع مختلفی از آن ها تولید شده است. انتخاب سنسور مناسب به کاربرد آن، سطح فناوری آن، سطح عملکرد آن و ویژگی های دیگر بستگی دارد. با کمک سنسورهای فشار سه نوع فشار را اندازه گیری می کنند: فشار گیج، فشار مطلق و فشار تفاضلی. سنسورهای فشار گیج امروزه بسیار رایج هستند. این سنسورها از انواع دیافراگم هایی استفاده می کنند که در اثر فشار وارد شده، تغییر شکل می دهند. فشار سنج به دیافراگم متصل شده است. با تغییر فشار، مقاومت دیافراگم توسط یک مدار که پل ویتیستون نام دارد، تغییر می کند.

امروزه سنسورهای فشار سیلیکون نیز بسیار رایج هستند. این سنسورها از یک دیافراگم MEMS سیلیکونی و یک فشارسنج و سنسور دما بر روی آن تشکیل شده اند. این دستگاه ها را می توان با استفاده از سیگنال الکترونیکی برای ایجاد مبدل های فشار یا فرستنده ها در سطح تراشه یکپارچه کرد.

سنسورهای فشار مخزن از یک دیافراگم MEMS بر روی یک سطح فلزی استفاده می کنند که تغییرات فشار آن را تغییر شکل می دهد و ظرفیت سیستم را تغییر می دهد. برند amot یکی از بهترین برندهای تولید انواع سنسورهای فشار است.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS