سنسور فشار بارکسدیل barksdale

سنسور فشار بارکسدیل barksdale

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 523 نظر : 0

برند Barksdale در حدود 70 سال است که در حوزه تولید محصولات مبتنی بر فناوری اندازه گیری و کنترل مانند سنسور فشار فعالیت می کند. محصولات  این شرکت که از سال 1949 در لس آنجلس تأسیس شده است در اغلب صنایع کار برد دارد به طوری که در قطعات جرثقیل تا ماشین های کشاورزی و سنعت موبایل و خودرو، مورد استفاده قرار می گیرند و در گستره جهانی توزیع می شوند.


معرفی شرکت


برند Barksdale   یک کارخانه دارای استاندارد ISO 9001  است که در حوزه کنترل کننده های کاربردی در صنعت و اندازه گیری مایعات به خصوص تولید سنسور فشار فعالیت می کند. برند Barksdale  همچنین گواهینامه  ISO / TS 16949: 2009 برای صنعت خودرو را هم  به عنوان یک شرکت تابعه شرکت  Stamford- CT دارد. با وجود منابع مالی در حد یک شرکت بزرگ، اندازه این شرکت اجازه مشارکت های فردی مشتری ها را با آن می دهد. این شرکت در سال 1949  در لس آنجلس  تاسیس شده است و دارای تاسیسات تولیدی در ریچلشیم آلمان می باشد. همچنین برند Barksdale   توزیع کنندگان متعددی در سراسر جهان دارد

.


تعهد شرکت به رفتار اخلاقی و مسئولانه


این شرکت خود را متعهد به بالاترین استانداردهای رفتار تجاری می داند که برای کسب اطلاعات بیشتر، باید به صفحه مسئولیت پذیری شرکت در سایت اصلی آن مراجعه کرد.




خدمات حرفه ای


کارخانه های برندBarksdale  با استفاده از یک خط تولید استاندارد که ان را پایه کار خود قرار داده است، افتخار دارد که محصولات طراحی شده و سازگار با نیازهای مخصوص مشتریان را تآمین نماید. این موضوع به ویژه در مورد سنسور فشار که توسط این شرکت تولید می شود، به طور خاص انجام می شود. همچنین باید اضافه کرد که طیف گسترده ای از تغییرات اختیاری که  در اکثر محصولات برندBarksdale  ارائه و در نظر گرفته شده است، به مشتریان گوناگون شرکت، این امکان را می دهد که کالای خود را با استفاده از اجزای استاندارد محصولات متنوع شرکت مانند سنسور فشار، سفارشی کنند تا بتوانند به کاربرد خاصی که نیاز دارند، دسترسی پیدا کنند.  با این حال، اگر نیازهای یک مشتری فراتر از گزینه های ممکن برای انتخاب در محصولات موجود باشد، مهندسان شرکت مذکور، آماده کمک به آن مشتری هستند. حتی اگر کاربردهای مورد نیاز مشتری به فن آوری های جدید نیاز داشته باشد، این کار با افتخار برای او انجام می شود.

 در حدود هفتاد سال، صدها نفر از مشتریان به مهندسان Barksdale برای طراحی محصولات سفارشی خود طرح ارائه داده اند. بنابراین هر یک از مشتریان این شرکت، اگر به یک مشکل دشوار و یا حتی به یک کار "غیر ممکن" برخورد کردند، می توانند با  نزدیکترین شعب  Barksdale تماس بگیرند. این کار برای سفارش محصولات دلخواه از جمله سنسور فشار هم قابل انجام است.




محصولات برند Barksdale 


تولیدات برند Barksdale و به خصوص سنسور فشار را در سراسر جهان در کارخانه های فولاد می توان دید. مثلاً بر روی ابزارهای ماشینی مانند آسیاب های فولادی، کارخانه های خودرو، تاسیسات تولید و توزیع برق، کارخانه های شیمیایی، کارخانه های کاغذ و خمیر، کارخانه های نساجی قابل رؤیت است. همچنین این وسایل در حفاری های دریایی، در زمینه های نفت و گاز طبیعی، تجهیزات نجات و در بسیاری از انواع تجهیزات حمل و نقل، در داخل و خارج از جاده مورد استفاده قرار می گیرند.  باید گفت که بسیاری از صنایع از انواع خطوط تولید برندBarksdale  استفاده می کنند. به عنوان مثال در صنعت موبایل از آنها استفاده می شود و بسیاری از قطعات موبایل ها با کمک محصولات این شرکت، تولید می شوند. همچنین در اتصالات هیدرولیکی در ماشین آلات مختلف مانند لودرهای بزرگراه یا جرثقیل آسانسور و ... از تولیدات این شرکت استفاده می شود.  در واقع در تقریباً همه صنایع، محصولات Barksdale  در حال کار هستند و به فردای بهتر  این صنایع کمک می کنند.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS