سنسور فشار بااومر baumer

سنسور فشار بااومر baumer

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 504 نظر : 0

سنسور فشار یکی از مهمترین محصولات شرکت Baumer  است که از سال 1952 در سوئیس تأسیس شده است. این شرکت به کمک فناوری های پیشرفته اندازه گیری و کدگذاری، در حال حاضر یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه تولید سنسور های فشار است. این شرکت در حال حاضر در بیش از 18 کشور جهان با 36 شعبه و 2500 کارگر در حال فعالیت است.



برای بررسی تاریخچه برند Baumer  باید به نقاط عطف سیر شکلگیری آن از زمان پایه گذاری و تولید محصول تا برگزاری نخستین نمایشگاه از طریق شبکه فروش جهانی اشاره نمود.



این نقاط عطف عبارتند از:


-  اتفاق بزرگ در سال 2016 برای مرکز توسعه و پشتیبانی جدید در دریاچه کنستانس.

برند Baumer قصد دارد در آینده بر روی یک ساختمان جدید  در استاکچ در روی دریاچه کنستانس در جنوب آلمان سرمایه گذاری کند. در این سایت علاوه بر ایجاد یک مرکز پشتیبانی برای اروپا، یک مرکز جدید برای تحقیق و توسعه در حال ساخت است.



- حضور برند Baumer در هند در سال 2012

شرکت واری که یک شرکت هندی بود در سال 2012 به زیر مجموعه  برند Baumer منتقل شد.



- در یافت جایزه لوئیس سوئیس در سال2012

موسسه KMU سوئیس،  جایزه لوئیس را در سال 2012 به برند Baumer اهدا کرد. این جایزه، جایزه ملی سوئیس برای برترین عملکرد در حوزه  مدیریت چابک است.



- برگزاری جشن 60 سالگی برند Baumer در فرانفلد در سال 2012

گروه Baumer در حدود 2500 کارگر در سراسر جهان در 36 شرکت تابعه و 18 کشور دارد. دفتر مرکزی شرکت در فرانفلد سوئیس جشن سالگزد 60 سالگی این شرکت را در سال 2012 برگزار کرد. در همان سال برند Baumer جایزه انگیزه Thurgau را نیز دریافت کرد.



- ایجاد شعب در هند در سال 2011

برند Baumer فراتر از شرکت واری، از سال 2011 در هند یک گروه تجاری بزرگ را پدید آورده است به طوری که این گروه با بیش از 500 کارمند در بمبئی در حال گسترش است.



- ایجاد ساختمان جدید در کیرچبرگ سوئیس در سال 2011

در سال 2011 برند Baumer در ساخت یک ساختمان جدید در سوئیس و تقویت موقعیت خود در آنجا سرمایه گذاری کرد. فعالیت ها در آنجا بر توسعه و ساخت سنسور ها از جمله سنسور فشار و تجهیزات اندازه گیری برای اندازه گیری فشار و دما تمرکز یافته است.



- سرمایه گذاری جدید در آمریکای جنوبی در سال 2010

در سال 2010 برای گسترش حضور شرکت در آمریکای جنوبی، این شرکت یک موسسه فروش سنسور فشار جدید در سائوپائولوی برزیل ثبت کرد. اکنون شعبه شرکت در مرکز تجاری سائوپائولو قرار دارد.


- ساخت ساختمان های جدید در برلین  در سال 2010 

مراسمی پرشور برای ساختمان های جدید ساخته شده برند Baumer در برلین در سال 2010 برگزار گردید . این پروژه شامل مرکز مناسبی برای رمز گذاری با تکنولوژی های پیچیده و همچنین ساخت یک ساختمان جدید برای توسعه و تولید سنسور فشار و  نیز یک مرکز آموزشی بود



- انتخاب به عنوان بهترین کارفرمای سوئیس برای اولین بار در سال 2008

برند Baumer  یکی از بهترین کارفرمایان در سوئیس است.گواهینامه کارفرمای برتر فقط به شرکتهایی که دارای بالاترین استانداردهای HR هستند، داده می شود که در سال 2008 به این شرکت اعطا شد.

 


- ایجاد مرکز فروش و آموزش جدید در سال 2008 در سوئیس

در سپتامبر 2008 ساختمان حاصل از ترکیب مرکز فروش و آموزش در فرینفلد افتتاح شد. در حال حاضر  در این مرکز امکانات پیشرفته ای برای آموزش مشتریان و کارکنان شرکت برای کار با محصولات از جمله سنسور فشار در دسترس است.



- مراسم افتتاح شعبه فروش در پونای هند در سال 2008

شعبه جدید فروش شرکت در هند که برای مشتریان، خدمات و پشتیبانی مستقیم سنسور فشار را  فراهم می کند در سال 2008 تأسیس شد. علاوه بر وجود این محل در پونا، برند Baumer دفاتری در وادوداراو و بنگالور دارد.


- مراسم افتتاح  شعبه شرکت در چین در سال 2008

در سال 2008 برند Baumer وارد بازار چین شد و اولین شعبه فروش  سنسور فشار خود را در شانگهای باز نمود. در حال حاضر 40 کارمند در بخشهای فروش، بازاریابی، خدمات پس از فروش و تدارکات در یک سایت 1400 متر مربعی کار می کنند.



یکپارچه شدن مجموعه بخشهای مختلف شرکت تحت برند Baumer در سال 2007

شرکت های مختلف گروه Baumer  در سال 2007 بود که تحت نام تجاری جهانی به نام Baumer  مجتمع شدند که تاکنون باعث افزایش فروش محصولات در سراسر جهان گردیده است.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS