سنسور فشار بیمبا bimba

سنسور فشار بیمبا bimba

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 383 نظر : 0

 برند bimba  یکی از زیر مجموعه های شرکت مدیریت صنعتی میباشد. این شرکت در زمینه تولید هیدرولیک، سنسور فشار، برق و پنوماتیک  فعالیت دارد.  برند bimba از رهبران پیشرو جهان در زمینه فن آوری حرکت و کنترل مایع میباشد. همچنین این شرکت دارای شبکه فروش و خدمات در 75 کشور بوده و توانسته به اولین شرکت صدور گواهینامه ایزو در ایالات متحده آمریکا تبدیل شود.



درباره شرکت


برند bimba  یکی از زیر مجموعه های شرکت مدیریت صنعتی میباشد. برند bimba یک نوآوری رو به جلوبه حساب می آید که ارائه دهنده های صنعت پنوماتیک، هیدرولیک، برق، سنسور فشار و خلاء می باشد. این شرکت راه حل های آسان، قابل اعتماد و مهندسی را به مشتریان خود ارائه میدهد.

برند bimba محصولاتی پیشرو در صنعت پنوماتیک، هیدرولیک، برق، دریچه ها، اتصالات، محصولات خلاء، آماده سازی هوا و انواع راه حل های ایمنی را ارائه و تولید میکند. علاوه بر خط گسترده ای از تولیدات، کاتالوگ محصولات، برای محصولات سفارشی و نیمه سفارشی طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار میگیرد. این تجهیزات در ماشین آلات و اتوماسیون استفاده میشود و به تولید کنندگان اصلی تجهیزات و کاربران نهایی محصولات شرکت در سراسر جهان گسترش مییابد.

شرکت مدیریت صنعتی، رهبر جهان در زمینه فن آوری حرکت و کنترل مایع میباشد. شهرت سازمان مدیریت صنعتی بر پایه نمونه کارها در سطح جهانی از محصولاتی با کارایی بالا، نوآوری و تخصص فنی 6000 نیرو است و توانایی ارائه خدمات استثنایی را دارد. شرکت مدیریت صنعتی یک شرکت تابعه از گروه مهندسی گردشگری IMI PLC می باشد که  دارای شبکه فروش و خدمات در 75 کشور بوده و مراکز فنی در ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان، چین و تأسیسات تولیدی در سراسر جهان میباشد.


 

 

درباره شرکت مدیریت صنعتی PLC


شرکت مدیریت صنعتی PLC  در طراحی، تولید و ارائه خدمات سنسور فشار تخصص بالایی دارد. این سنسورها  حرکات دقیق مایعات را کنترل میکنند. با بهره گیری از فن آوری های جدید، دریچه های سنسور فشار ساخته میشوند. سنسور فشار باعث می شود تا فرآیندها با خیال راحت، پاکیزه، کارآمد و هزینه ای موثرتر عمل کنند. برند bimba در گستره ای از بخش های با رشد بالا، از جمله انرژی، حمل و نقل و زیرساخت فعالیت میکند، که این برند از عواملی همچون روندهای جهانی در درازمدت از جمله تغییرات آب و هوایی، شهرنشینی، کمبود منابع و جمعیت سالمند تأثیرپذیری دارد. برند bimba در حدود 11000پرسنل دارد و خط تولید سنسور فشار آن در  بیش از 20 کشور فعال میباشد و مدیریت یک شبکه خدمات رسانی جهانی را برعهده دارد. همچنین این شرکت در بورس اوراق بهادار لندن به ثبت رسیده است. 




به تیم Bimba ملحق شوید


اگر دارای استعداد و تمایل به کار دارید و میخواهید بخشی از تیم برند bimba باشید که دانش و مهارت خود را به اشتراک می گذارند و در نتایجه به اشتراک گذاری دانش و مهارت خود به نتایج مثبتی دست مییابند. رشد شرکت، راه های جدیدی را برای رشد حرفه ای فراهم می کند. بر اساس کار و تلاش افراد حقوق و مزایا تعیین میشود.




 مشتریان برند bimba به کیفیت اهمیت می دهند.


شرکت تولیدی Bimba یک شرکت صدور گواهینامه ایزو 9001: 2015 است. این شرکت اولین بار به شرکت صدور گواهینامه ایزو در ایالات متحده آمریکا تبدیل شد. برند bimba از سال 1994 موقعیت رقابتی خود را حفظ کرده و به طور مداوم سیستم مدیریت کیفیت خود را بهبود می بخشد تا نیازهای مشتریان را برآورده سازد.

بیش از پنجاه سال است که شرکت Bimba صنعت خودرو و سنسور فشار را به طور کامل با آخرین تجهیزات بازرسی از جمله ماشین آلات اندازه گیری مختصات، سیستم های بازرسی سیستم، دستگاه های اندازه گیری زبری سطح، سیستم اندازه گیری نوری، دستگاه تست کششی کامپیوتر، نرم افزار آماری تجزیه و تحلیل و در فرآیند اندازه گیری مجهز ساخته.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS