سنسور فشار سی ام ار-گروپ cmr-group

سنسور فشار سی ام ار-گروپ cmr-group

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 384 نظر : 0

برند cmr-group از جمله تولید کنندگان سنسورفشار بوده که می تواند این محصول را به صورت اقتصادی و مقرون به صرفه در سراسر دنیا عرضه نماید


تاریخچه برند cmr-group


برند cmr-group یکی از شرکت های تولیدی بوده که از ابتدا در بندر مارسی شروع به کار نموده و در حال حاضر فعالیت خود را جهانی کرده و در اغلب کشور های دنیا دارای نمایندگی هایی بوده تا محصولات تولیدی را در اختیار مشتریان قرار دهند. تاریخ شروع به کار شرکت cmr-group به سال 1959 بر می گردد. شرکت cmr-group یکی از اولین تولیدکنندگان سنسورفشار بوده و این موضوع بر روی کیفیت محصولات این شرکت تاثیر زیادی داشته است.

نزدیک به 60 سال تجربه باعث شده تا نیاز مشتری به خوبی سنجیده شده و محصولاتی که به بازار ارائه می شوند، هم کیفیت مناسب و هم قیمت ایده آلی داشته باشد، این موضوع یکی از رموز ماندگاری در حدود 60 سال می باشد. شرکت cmr-group با استفاده از نیروهای جوان و زبده همیشه جزء شرکت های خلاق و نوآور بوده و محصولاتی که به بازار عرضه نموده اغلب کیفیت ایده آل دارند. با توجه به قیمت و کیفیتی که سنسورفشار cmr-group داشته، تبدیل به یکی از کاربردی ترین سنسورها در صنایع مختلف شده است.



کاربرد محصولات برند cmr-group


برند cmr-group محصولاتی را که تولید نموده به قدری باکیفیت بوده که شرکت های بسیار بزرگ و معتبر نیز از آنها استفاده می کنند. در اینجا با برخی از کاربردهای محصولاتی که شرکت cmr-group آشنا خواهید شد.

سنسورفشار cmr-group می تواند در ماشین های دوار، ژنراتورها، موتورهای دیزلی، پمپ ها و کمپرسورهای بزرگ صنعتی به کار برود. شرکت cmr-group کیفیت محصولات خود را به گونه ای انتخاب نموده که می توان گفت اغلب شرکت های بزرگ از این محصولات استفاده می کنند.

معمولا محصولات شرکت cmr-group برای اتوماسیون صنعتی و مدیریت انرژی کاربرد بسیار زیادی در شرکت های صنعتی بزرگ دارند. از این رو معمولا این شرکت ها برای تهیه محصولات خود به شرکت cmr-group اطمینان می کنند.

همچنین از محصولات برند cmr-group در مانیتورینگ ماشین آلات دریایی استفاده می شود. این موضوع باعث شده که بتوان از محصولات شرکت cmr-group در صنایع نظامی نیز بتوان استفاده نمود. همچنین می توان محصولات این شرکت را برای لوکوموتیو، معادن و سایر تجهیزات مرتبط با این صنایع مورد استفاده قرار داد.



مزایای محصولات برند cmr-group


یکی از مزایای محصولات برند cmr-group طول عمر بالایی است که این قطعات داشته، از این رو قطعاتی مانند سنسورفشار cmr-group به عنوان یکی از مرغوب ترین سنسورهای موجود در بازار شناخته می شوند. این موضوع باعث شده تا بتوان از این محصولات در صنایع بسیار مهم نیز استفاده کرد.

از دیگر مزایای محصولات برند cmr-group می توان قیمت مناسب آنها را اشاره نموده، زیرا با تجربه بسیار بالا و همچنین تولید بسیار انبوه، هزینه ساخت محصولات شرکت cmr-group بسیار مناسب بوده، بدین ترتیب این امکان وجود داشته که بتوان محصولات را با بهترین قیمت در بازار ارائه نمود.

تجربه و تخصص شرکت cmr-group باعث شده تا بتواند محصولات خود را به صورت سفارشی برای سکوهای اکتشاف و انتقال نفت به ساحل نیز تولید نماید. این موضوع باعث شده تا شرکت های نفتی از سراسر دنیا با برند cmr-group همکاری داشته باشند. بدین ترتیب یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ساخت سنسورفشار برند cmr-group بوده، که می تواند این سنسورها را در اقصی نقاط دنیا توزیع نماید. این موضوع باعث شده تا در سراسر دنیا برند cmr-group شناخته شده باشد و از آن به عنوان یکی از پیشگامان عرصه علم و تکنولوژی یاد شود.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS