سنسور فشار دلتا اوهم delta ohm

سنسور فشار دلتا اوهم delta ohm

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 512 نظر : 0

برند delta ohm یک شرکت بین المللی بوده که توانایی طراحی و تولید انواع سنسور از جمله سنسورفشار را دارد

آشنایی با تاریخچه برند delta ohm


از جمله شرکت های بین المللی که توانسته است با موفقیت چشمگیری محصولات خود را در اقصی نقاط دنیا به فروش برساند، برند delta ohm می باشد. این شرکت با بهره گیری از علم و دانش فنی مدیران و کارکنان خود محصولاتی را تولید نموده که دقت و کیفیت بسیار بالایی دارند. از این رو معمولا از محصولات delta ohm در شرکت های بسیار بزرگ و معتبر دنیا نیز استفاده می شود. شرکت delta ohm توانسته است با تولید محصولات به روزی همچون سنسورفشار همواره خود را در بین برترین تولیدکنندگان دنیا نگه داشته است.

کیفیت محصولات delta ohm معمولا نسبت به محصولات مشابهی که در بازار با برند دیگری وجود داشته، هم باکیفیت تر بوده و هم کارایی آن بسیار مناسب تر می باشد. از آنجا که بیش از 40 سال بوده که شرکت delta ohm شروع به فعالیت نموده، یعنی استارت شروع به کار این شرکت در سال 1978 زده شده و اکنون تبدیل به یکی از شرکت های بسیار معروف بین المللی شده، که از کشور های بسیار زیادی سفارش همکاری دارد. از این رو اغلب افراد در کشور های مختلف با محصولات شرکت delta ohm آشنایی دارند.



زمینه فعالیت برند delta ohm


برند delta ohm با توجه به تجربه بسیار بالا، توانایی محصولات بسیار زیادی را داشته، که البته این محصولات معمولا به هم وابسته بوده و معمولا مصرف کننده انواع محصولات این شرکت، کارخانه جات مشترکی بوده، لذا اغلب شرکت ها نسبت به خرید انواع محصولات برند delta ohm اقدام می نمایند. یکی از اصلی ترین محصولاتی که برند delta ohm به بازار عرضه نموده، سنسورفشار می باشد.

البته فعالیت شرکت delta ohm به سنسورفشار ختم نمی شود و این شرکت می تواند سنسور های بسیار متنوعی را تولید و روانه بازار نماید. سنورهایی برای اندازه گیری دما و رطوبت را نیز شرکت delta ohm با بهترین کیفیت روانه بازار نموده است. معمولا این سنسورها در سیستم های تهویه مطبوع کارایی بسیار زیادی دارند. از دیگر محصولاتی که شرکت delta ohm طراحی و تولید نموده، دستگاه های تجزیه آب بوده، که این دستگاه ها می توانند پارامترهای مختلف آب از قبیل PH، ORP، اکسیژن محلول و... را به راحتی اندازه گیری نماید.



اهمیت محصولات برند delta ohm


معمولا شرکت هایی که مدت زمان بسیار طولانی بوده که در حال فعالیت می باشند، قطعا محصولاتی را تولید نموده اند که بسیار کاربردی بوده، از این رو با استفاده روز افزون محصولات این شرکت ها، رونق در کسب و کار و میزان فروش این شرکت ها نیز بیشتر می شود. از این رو هر چه از فعالیت شرکتی بگذارد و موفق عمل نماید، نشان از اهمیت محصولاتی است که تولید می کند. برند delta ohm بیش از 40 سال است که در حال تولید محصول بوده، که این موضوع گواه این است که محصولاتی را که این شرکت تولید نموده، در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

معمولا انواع سنسور مانند سنسور فشار، سنسور دما و سنسور رطوبت از مهمترین محصولات این شرکت به شمار می روند. شرکت های تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع را می توان از اصلی ترین مصرف کنندگان محصولات شرکت delta ohm دانسته، زیرا معمولا این تجهیزات نیاز به سنسورهای بسیار متفاوتی دارند. ایسگاه های هواشناسی و تجهیزات آنها از دیگر مواردی هستند که نیاز به محصولات مختلف شرکت delta ohm دارند. شرکت های سازنده تجهیزات کشاورزی از دیگر مصرف کنندگان محصولات تولیدی در شرکت delta ohm می باشند. بدین ترتیب می توان گفت که انواع محصولات برند delta ohm از جمله سنسورفشار از اهمیت بسیار ویژه ای برای شرکت های مختلف برخوردار می باشد.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS