سنسور فشار دیتران dytran

سنسور فشار دیتران dytran

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 451 نظر : 0

برند dytran تولیدکننده سنسورفشار بوده معمولا اساس کار این شرکت تولید محصولات مدرن و پیشرفته جهت استفاده در صنایع مختلف می باشد.

توضیحاتی درباره برند dytran


برند dytran یکی از شرکت های آمریکایی بوده که توانسته است فعالیت خود را در عرصه تولید انواع سنسورفشار آغاز نماید. شرکت dytran با بکار گیری متخصصانی از نقاط مختلف دنیا و همچنین افراد نخبه ایالات متحده توانسته است یک تیم تولید بسیار قدرتمند را تشکیل دهد. این تیم بسیار حرفه ای این قدرت را داشته که سنسورفشار را با مرغوب ترین کیفیت ممکن به بازار عرضه نماید. برند dytran یکی از معروف ترین شرکت هایی بوده که در آمریکا به تهیه و تولید انواع سنسورفشار می پردازد.

شرکت dytran با بکار گیری 175 نیروی کار حرفه ای و فعالیت در کارخانه ای به مساحت 40000 فوت مربع توانسته است محصولات بسیار ارزشمند و باکیفیتی را تولید نماید. با توجه به کیفیت محصولات این شرکت، توانایی فروش آنها در کشور های مختلف بوجود آمده است. از این رو شرکت dytran در بیش از 35 کشور دنیا دارای نمایندگی فعال بوده، بدین ترتیب حوزه فروش محصولات برند dytran جهانی می باشد. این موضوع بر شهرت یافتن برند dytran بی تاثیر نبوده، زیرا به هر کشوری که سفر کنید می توانید به کار گیری محصولات شرکت dytran را مشاهده کنید.



محصولات برند dytran


از جمله محصولات تولید شده در شرکت dytran می توان به سنسورفشار اشاره نمود. با توجه به پیشرفته بودن تجهیزاتی که در این شرکت وجود داشته و خط تولید بسیار مدرن، می توان گفت که سنسورفشار dytran نیز به همان مقدار پیشرفته و دقیق می باشد. کیفیت بالای سنسورفشار dytran باعث شده تا در ابزار دقیق کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. این سنسورها با استفاده از تکنولوژی پیزوالکتریک ساخته شده اند، بدین ترتیب کیفیتی بسیار ایده آل دارند.

محصولاتی که در شرکت dytran از لحاظ فنی بسیار مناسب بوده، از این رو در اغلب موارد برا تولید دستگاه های صنعتی دقیق از این محصولات استفاده می شود. سنسورهایی که برند dytran به بازار عرضه نموده با بهترین جنس ممکن تهیه و تولید شده اند، از این رو خرابی آنها به ندرت مشاهده می شود. این موضوع باعث شده تا در موارد حساس نیز این سنسورها کاربرد ویژه ای داشته باشند. در ادامه با کاربردهای بسیار زیادی که محصولات شرکت dytran داشته آشنا می شوید.



کاربرد محصولات dytran


یکی از مواردی که از محصولات برند dytran استفاده می شود، آزمایشگاه و مراکز تحقیقات آب و هوایی می باشند. به خاطر نیاز به دقت بسیار بالا، معمولا سنسورهای dytran می توانند گزینه ای ایده آل برای این مراکز تحقیقاتی باشند. بدین ترتیب می توان به آمار و ارقامی که مراکز هواشناسی اعلام می کنند، اطمینان بیشتری داشته، البته در صورتی که از محصولات باکیفیت در تجهیزات خود استفاده کرده باشند.

از دیگر کاربردهای محصولات برند dytran می توان به توربین ها اشاره نموده، با توجه به دقت کاری که توربین ها داشته، نیاز است که از حسگر ها و سنسورهای بسیار دقیق در آنها استفاده شود.

از دیگر موادی که از محصولات شرکت dytran استفاده شده، در سیستم های حمل و نقل هوایی بوده، مخصوصا برای ناوبری هواپیما ها، که نیاز است تا دما و فشار را به درستی اندازه گیری نموده، تا از شرایط جوی و همچنین شرایط فنی هواپیما اطمینان حاصل نموده، سپس شروع به پرواز نمایند.

از دیگر مواردی که می توان از محصولات شرکت dytran بهره برد، در تولید انواع خودرو می باشد. بدین ترتیب بسیاری از صنایع مدرن و امروزی نیازمند سنسورهای تولیدی در شرکت dytran می باشند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS