سنسور فشار جفران  gefran

سنسور فشار جفران gefran

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 674 نظر : 0

امروزه برند Gefran با چیزی حدود نیم قرن سابقه و تخصص یافتن در زمینه طراحی سنسور فشار gefran در نمونه های مختلف با کارآیی خاص خود به یکی از بزرگترین شرکت ها تبدیل شده



در سال 1969، اولین کارگاه Gefran در Provaglio d'Iseo (استان برشیا) تاسیس شد. اولین وحصولات این برند، تولید پانل های الکتریکی برای ماشین آلات بود که در تولید پلاستیک مورد استفاده قرار می گرفت.از همان ابتدا، قدرت تفکیک برند Gefran و توانایی آن در درک، تفسیر و تولید دقیقا همان چیزی بود که مشتریان آن محصولات نیاز داشتند. در سال 1970 Gefran با ایجاد کنترل Adamello خود را به بازارهای ایتالیایی و بین المللی معرفی کرد که بعدها 1000 مدل از آن ساخته شد. سال 1980 این شرکت توانست تولیداتش را به همراه سنسورها گسترش دهد و با توجه اساس طراحی و اجرای کیفیت بالای سنسورها بلافاصله این برند به عنوان یکی از برگزیدگان این محصولات شناخته شد. امروزه برند Gefran با چیزی حدود نیم قرن سابقه و تخصص یافتن در زمینه طراحی سنسور فشار gefran در نمونه های مختلف با کارآیی خاص خود به یکی از بزرگترین شرکت ها تبدیل شده بطوری که بیش از 900 کارمند در بخش تولیدی خود دارد و 17 شعبه از دفاتر فروش خود را در سراسر جهان به ثبت رسانده است. به دلیل شهرت بالای این برند در تولید انواع سنسورها می خواهیم در ادامه این مقاله چند مدل از سنسور فشار gefran را بررسی کنیم.



دسته بندی و نمونه های مختلف سنسور فشار gefran


در یک دسته بندی کلی سنسور فشار gefran به دو دسته مبدل های فشار ذوب ( برای درجه حرارت بالا تا 540 درجه سانتی گراد اختصاص داده شده است) و سنسور فشار gefran صنعتی ( برای اندازه گیری فشار مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد) تقسیم بندی می شوند که هر کدام از اینها دسته بندی های خاص خود را دارد. در ادامه به شرح مختصری از مدل های گوناگون سنسور فشار gefran می پردازیم.



مدل K7 PL 'c': در یک بررسی کلی می توان گفت این نمونه از سنسور فشار برای کار در محیط هایی با درجه حرارت بالا مورد استفاده قرار می گیرد که در آن، دمای فرآیند ممکن است به 538 درجه سانتی گراد (1000 درجه فارنهایت) مانند پلیمرهای مهندسی با درجه حرارت بالا برسد. سری K با استفاده از اصول استاندارد فشار ذوب و ساخت و ساز؛ فن آوری حساسیت کششی است که باعث می شود فشار فویل باند شود. در این سنسور از مخلوط پتاسیم و سدیم ناپایدار به کار رفته تا برای انتقال فشار مناسب باشد.


مدل TK: فرستنده های TK بر اساس اصل اندازه گیری اندازه غشای آن ضخیم تر است. اجزای بسیار پایدار الکترونیکی این فرستنده ها می تواند در برنامه هایی که نیاز به انتقال سیگنال طولانی مدت( از راه دور) دارند یا در سیستم های کنترل هوشمند استفاده شوند. فرستنده های فشار TK عمدتا برای اندازه گیری فشار در روغن، هوا و مدارهای هیدرولیکی طراحی شده اند. آنها همچنین می توانند در برنامه های اندازه گیری فنی و فنی و همچنین برای کمپرسورها، پرس و هیدرولیک متحرک نیز استفاده شوند. فرستنده های TK خروجی خود را با واحد اندازه گیری ولت یا میلی آمپر نشان می دهد.



مدل KH: فرستنده های KH بر اساس عنصر سنجش غشا بر روی دیافراگم فولاد ضد زنگ قرار گرفته اند. سازندگان این فرستنده با استفاده از صنعت SMD الکترونیک و جمع آوری تمام ساخت و ساز بدون استنلس استیل باعث شده تا این محصول بسیار قوی و قابل اعتماد باشد و با صدور گواهینامه SIL2 آن را به عنوان آن یک نمونه سنسور استاندارد در بین مشتریان خود عرضه کنند.



خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS