سنسورهای القایی سخت موقعیت کانتینر جدا شونده را بر روی کامیون تشخیص می دهد

سنسورهای القایی سخت موقعیت کانتینر جدا شونده را بر روی کامیون تشخیص می دهد

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع خودرو تاریخ انتشار : شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 329 نظر : 0

کامیون از یک سیستم هیدرولیک برای بارگیری و تخلیه کاتینر جداشونده استفاده می کند. وقتی که کانتینر به درستی بر روی جای بار کامیون مستقر شد، اتصالات پیچ مهره به پایه آن وصل و کانتینر قفل می شود. سیستم های سنسور سخت موقعیت کانتینر را قبل از فعال شدن مکانیزم قفل شونده مشخص می کنند و مطمئن می شوند که پیچ ها به درستی قفل شده اند، سنسورها باید قوی باشند و شرایط سخت بیرون را تحمل کنند.


مزایا برای مشتری 


- حذف اشتباه انسانی که از قفل شدن تا زمانی که کانتینر به درستی جا نگرفته جلوگیری می کند. 

- حسگری فوق العاده بالا در شرایط بسیار سخت

- سنسورهای مقاوم در برابر خوردگی، آب، یخ، گل و نمک را تحمل می کنند.

- راه حلی بسیار مقرون بصرفه برای مشکلی با پتانسیل ضرر دهی جدی



مزایای خاص محصول


- سازه فولاد ضد زنگ یک تکه AISI 303 (V2A)

- سنسور جاساز شونده مهرموم شده

- مقاومت بالا در مقابل شرایط کاری سخت



کاربری برای مشتری


متخصص ساخت ماشین، سیستم هیدرولیک برای کامیون تجاری می سازد. یک کامیون بالا برنده یک سری کلاف های هیدرولیک را برای قلاب کردن، بلند کردن و کشیدن کانتینرهای جداشونده بر محل بارگیری کامیون به کار می گیرد، یک کانتینر پر ممکن است تا 30 تن وزن داشته باشد. کامیون های بالابرنده در طول سال کار می کنند و اغلب در محیط های سخت هستند که تخریب و ساخت و ساز در آن انجام می شود.

سیستم های بالا برنده معمولا نیمه خودکار هستند؛ راننده کامیون را در موقعیت قرار می دهد و قلاب را به کانتینر وصل می کند و مرحله بلند کردن را آغاز می کند. وقتی کانتینر بر روی محل بار کامیون کشیده شد، یک جفت پیچ قفل کننده که بر روی طرف دیگر شاسی کامیون نصب است فعال می شود و به بدنه کامیون وصل می شود. وقتی پیچ ها کامل وصل شدند،  کانتینر در موقعیت قفل می شود و کامیون می تواند با امنیت به راه بیافتد. 

یک سیستم مطمئن سنسوری باید موقعیت کانتینر را تشخیص دهد، و تضمین کند که به درستی بارگیری شده قبل از اینکه تلاش کند پیچ های قفل کننده را وصل کند. سنسورها باید قوی باشند و در مقابل آب، گل، خاک و یخ مقاوم باشند؛ آن ها همچنین ممکن است تحت تاثیر لرزش و شک مکانیکی قرار بگیرند. 



راه حل برای مشتری


سنسورهای سخت القائی صندوق ورودی کامل از محدوده سخت کنترینکس برای محیط های سخت طراحی شده اند، و آن ها را برای کارکرد در این شرایط ایده آل می سازد. بسیار قابل اطمینان و با درجه IP68/IP69K هستند، این دستگاه های قابل جاسازی از یک سازه فولادی ضد زنگ یک تکه AISI 303 (V2A) به همراه وسایل الکترونیکی وکیوم شده که آن ها را برای شرایط کاری نامناسب ایده آل می سازد. 

در طول اجرای کار، سیستم بالابرنده هیدرولیک، کانتینر را درون کامیون قرار می دهد. دو سنسور در جای بار کامیون قرار می گیرند، یک دستگاه با قطر M30 بر روی شاسی و یک دستگاه با قطر M18 مجاور مکانیزم قفل کننده قرار می گیرد؛ سنسورها موقعیت کانتینر را وقتی بارگیری می شود تشخیص می دهند. فواصل حسی تا 10 میلی متر برای M18 و 20 میلی متر برای M30 هرگونه خطر برخورد تصادفی را بین سنسورها و کانتینر حذف می کند. 

وقتی کانتینر در موقعیت قرار دارد سیستم کنترل وسیله نقلیه مکانیزم بلند کردن را غیرفعال می کند و مرحله قفل کردن را شروع می کند. هر سنسور با رابط کاربری استاندارد صنعتی PNP پیکربندی می شود، ارتباطات با سیستم کنترل از طریق متصل کننده انتگرال M12 و کابل غلاف PUR انجام می شود که اینطور اجازه برداشتن آسان و جایگزینی در حین تعمیر و نگهداری عادی را می دهد.

سازه سفت سنسور مقاومت عالی در برابر شک و لرزش را تضمین می کند، این وسایل ضد خوردگی هستند و در مقابل ورود آب، گل، یخ و نمک غیرقابل نفوذ هستند. قابلیت اطمینان عالی دارند، سنسورهای القائی کنترینکس هزینه مناسبی دارند و نیاز مشتری را برای یک سیستم ساده نصب و فراموش سپاری برطرف می کنند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS