سنسورهای القایی سخت اتصال قفلهای ایمنی بر روی کامیون های بالابرنده را تایید می کنند

سنسورهای القایی سخت اتصال قفلهای ایمنی بر روی کامیون های بالابرنده را تایید می کنند

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع خودرو تاریخ انتشار : شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 304 نظر : 0

یک کامیون بالابرنده برای بارگیری و خالی کردن کانتینر جداشونده خود از سیستم هیدرولیکی استفاده می کند. وقتی کانتینر به درستی در جای بار کامیون قرار گرفت، قفل شونده ها به پایه خود متصل می شوند و در موقعیت امن قرار می گیرند. سیستم سنسورهای سخت اتصال کامل قفل شونده ها را تشخیص می دهند، و بارگیری ایمن کامیون را قبل از به راه افتادن تضمین می کنند، سنسورها باید از نظر مکانیکی قوی باشند و شرایط سخت بیرون را تحمل کنند.


مزایا برای مشتری


- حذف اشتباه انسانی از راندن کامیون در شرایط غیر ایمن جلوگیری می کند.

- کارایی حسی بالا در شرایط سخت

- سنسورهای مقاوم در مقابل خوردگی، آب، گل و نمک

- راه حلی مقرون به صرفه برای مشکلی جدی



راه حل برای مشتری


- سازه فولاد ضد زنگ AISI 304 (V2A)

- سنسور قوی جاساز شونده و مهر موم شده

- مقاومت بالا در برابر شرایط کاری سخت



کاربری مشتری


متخصصان ساخت ماشین، سیستم هیدرولیک برای کامیون تجاری می سازد. یک کامیون بالا برنده یک سری کلاف های هیدرولیک را برای قلاب کردن، بلند کردن و کشیدن کانتینرهای جداشونده بر محل بارگیری کامیون به کار می گیرد، یک کانتینر پر ممکن است تا 30 تن وزن داشته باشد. کامیون های بالابرنده در طول سال کار می کنند و اغلب در محیط های سخت هستند که تخریب و ساخت و ساز در آن انجام می شود.

سیستم های بالا برنده معمولا نیمه خودکار هستند؛ راننده، کامیون را در موقعیت قرار می دهد و قلاب را به کانتینر وصل می کند و مرحله بلند کردن را آغاز می کند. وقتی کانتینر بر روی محل بار کامیون کشیده شد، یک جفت پیچ قفل کننده که بر روی طرف دیگر شاسی کامیون نصب است فعال می شود و به بدنه کامیون وصل می شود. وقتی پیچ ها کامل وصل شدند،  کانتینر در موقعیت قفل می شود و کامیون می تواند با امنیت به راه بیافتد. 

یک سیستم سنسوری بسیار قابل اطمینان باید موقعیت قفل شونده ها را تشخیص دهد، و اتصال آن ها را قبل از به راه افتادن تضمین کند. سنسورها باید قوی باشند و در مقابل آب، گل، خاک و یخ مقاوم باشند. آن ها ممکن است تحت تاثیر شک و لرزش مکانیکی قرار بگیرند. 



راه حل برای مشتری


سنسورهای سخت القائی صندوق ورودی کامل از محدوده سخت کنترینکس برای محیط های سخت طراحی شده اند، و آن ها را برای کارکرد در این شرایط ایده آل می سازد. سنسورهای القائی بسیار قابل اطمینان و با درجه IP68/IP69K هستند، این دستگاه های قابل جاسازی از یک سازه فولادی ضد زنگ یک تکه AISI 303 (V2A) به همراه وسایل الکترونیکی وکیوم شده ساخته شده اند که آن ها را برای شرایط کاری نامناسب ایده آل می سازد.

در طول اجرای کار، یک غلاف با دو انتها، یک جفت پیچ قفل شونده را در موقعیت قرار می دهد. در هر دو طرف کامیون، دو سنسور با قطر M18 بر روی دیوار هر محفظه پیچ قرار دارد، یکی پیچ را وقتی در موقعیت کاملا قرار گرفت تشخیص می دهد و دیگری وقتی کاملا عقب کشیده شد. یک غلاف دومی یک مکانیزم قفل کننده چرخشی را در شاسی وسیله نقلیه متصل می کند؛ دو سنسور دیگر موقعیت غلاف را همچنان که می چرخد تشخیص می دهد. 

هر سنسور توسط رابط کاربری PNP پیکربندی شده اند، و اتصال با سیستم کنترل هیدرولیک کامیون توسط متصل کننده انتگرال M12 و کابل غلاف PUR انجام می شود. سازه قوی سنسور مقاومت عالی در برابر شک و لرزش را تضمین می کند و فاصله حسگری تا 10 میلی متر هر گونه ریسک برخورد تصادفی را با قسمت های در حال حرکت حذف می کند. این سنسورها در مقابل خوردگی مقاوم هستند و در مقابل ورود آب، گل، یخ و نمک هم مقاومت می کنند. قابلیت اطمینان عالی دارند. سنسورهای القائی کنترینکس راه حلی مقرون به صرفه هستند که نیاز ساده نصب و فراموشی سپاری مشتری را بر طرف می کنند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS