سنسور القایی سخت از اضافه بار بر روی بازوی بالا برنده کامیون جلوگیری می کند.

سنسور القایی سخت از اضافه بار بر روی بازوی بالا برنده کامیون جلوگیری می کند.

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع خودرو تاریخ انتشار : شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 285 نظر : 0

کامیون از سیستم هیدرولیک برای بار زدن و بار خالی کردن کانتینر جداشونده خود استفاده می کند. راننده یک چنگک بلند کننده را قبل از بلند کردن بار کانتینر به کانتینر وصل می کند. سیستم سنسور سخت جان موقعیت بازوی بالا برنده تلسکوپی را قبل از فعال شدن مرحله بلند کردن تشخیص می دهد و مطمئن می شود که در حالت کشیده نمانده باشد. سنسور باید به صورت مکانیکی قوی و در برابر شرایط سخت بیرونی مقاوم باشد. 


ارزش ها برای مشتری


• حذف اشتباه انسانی با جلوگیری از بلند کردن تا وقتی بازو کاملا جمع نشده است.

• کارکرد قابل اطمینان حسی در شرایط سخت

• سنسور مقاوم در برابر خوردگی است و می توانند در مقابل آب، یخ، گل و نمک دوام بیاورند. 

• یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای یک مشکل جدی



مزایای بخصوص محصول


• ساختار فولاد ضد زنگ یک تکه ایی AISI 303 (V2A)

• سنسور جاساز شونده محکم بسته شده و قوی

• مقاومت بالا در برابر شرایط سخت



کاربرد برای مشتری


یک سازنده اختصاصی ماشین در سوییس سیستم های هیدرولیکی بالابرنده برای کامیون های تجاری تولید می کند. یک بالا برنده کامیون از یک سری کلاف برای قلاب کردن، بلند کردن و کشیدن یک کانتینر جدا شونده بر سطح بار کامیون استفاده می کند. یک کانتینر پر ممکن است تا 30 تن وزن داشته باشد. کامیون های دارای بالا برنده در کل سال اغلب در شرایط سخت مانند سایت های تخریب و ساخت و ساز کار می کنند.

سیستم های بالابرنده معمولا نیمه اتوماتیک هستند. راننده قلاب را در موقعیت قرار می دهد، که بر روی بازوی تلسکوپی قرار دارد، آن را به کانتینر وصل می کند و مرحله بالا بردن را آغاز می کند. قبل  از بالا بردن، قسمت کشیده شده، که در مجاورت قلاب قرار دارد باید کاملا جمع شود تا از بارگیری بیش از حد جلوگیری شود. 

قبل از اینکه مرحله بالا بردن فعال شود، یک سیستم قابل اعتماد باید موقعیت بازو را تشخیص دهد، مطمئن شود که کشیده نیست. سنسور باید قوی و در مقابل آب، گل، خاک و یخ مقاوم باشد. آن ها ممکن است تحت تاثیر شک و لرزش مکانیکی هم قرار بگیرند. 



راه حل برای مشتری


طراحی شده برای محیط های بشدت سخت، سنسورهای القایی قوی صندوق ورودی کامل از مدل های سخت کنترینکس برای چنین شرایطی مناسب هستند. این دستگاه های جاساز شونده بسیار قابل اطمینان درجه بندی IP68/IP69K دارند و یک سازه فولاد ضد زنگ AISI 303 (V2A) با وسایل الکترونیکی وکیووم شده دارند که آن ها را برای شرایط کاری سخت مناسب می سازد. قبل از شروع مرحله بالا بردن، سیستم هیدرولیکی بالا برنده بازوی تلسکوپی را که کشیده شده است جمع می کند. یک سنسور قطر M18 در محفظه قسمت کشیده شده جا ساز می شود. سنسور موقعیت بازو را وقتی جمع شده تشخیص می دهد. یک فاصله حسی 10 میلی متری هرگونه ریسک برخورد بین قسمت ها مجاور را حذف می کند.

وقتی که بازو به طور صحیح در موقعیت قرار گرفت، مکانیزم بالا برنده فعال می شود. این نوع سنسور توسط یک رابط کاربری PNP استاندارد که به طور عادی باز می شود پیکربندی می شود؛ ارتباط با سیستم کنترل توسط متصل کننده های M12 و کابل های غلاف PUR انجام می شود و اجازه برداشتن و جابجا کردن در طول نگهداری روتین را فراهم می کند.

سازه قوی سنسور مقاومت عالی در برابر شک و لرزش را بیمه می کند. این دستگاه ها ضد خوردگی و مقاوم در برابر ورود آب، گل، یخ و نمک هستند. قابلیت اطمینان فوق العاده دارند. سنسورهای القائی کنترینکس یک راه حل مقرون به صرفه ارائه می دهند که نیازهای مشتری را برای یک سیستم ساده، نصب و فراموش کن بر طرف می کنند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS