سنسور فشار پارکر parker

سنسور فشار پارکر parker

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 607 نظر : 0

شرکت parker را می توان از جمله برجسته ترین تولید کنندگان سنسور فشار در دنیا دانست. زیرا سنسور های شرکت دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشند.


توضیحاتی در مورد شرکت سازنده سنسور فشار parker


شرکت parker برنامه های بسیار وسیعی برای تولید سنسور فشار داشته، زیرا معمولا روز به روز میزان تقاضا برای سنسور فشار در بازار بیشتر می شود. زیرا اغلب دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی که در حال تولید می باشند، به صورت تمام اتوماتیک ساخته می شوند. از این رو نیاز است تا سنسور فشار باکیفیت و مرغوب در آنها به کار برود. یکی از اهداف شرکت parker پیدا کردن راه حل هایی برای برطرف کردن مشکلات آنها می باشد. بدین ترتیب همواره در حال گسترش فعالیت های خود و تولید سنسور فشار با کیفیت بالاتر می باشد. در واقع شرکتparker  با کار و تلاش بسیار زیاد سعی بر تولید سنسور فشار باکیفیت برای رسیدن مشتریان خود به رضایت بیشتر می باشد. از این رو پیوسته در حال حرکت به سمت جلو و توسعه و پیشرفت تکنولوژی تولید سنسور فشار می باشد.

شرکت  parker با بهره گیری از بهترین مهندسان در زمینه های مکانیک و نرم افزار تمام تلاش خود را نموده تا سنسور parker را بتواند بتواند به نحوی طراحی و تولید نماید که کارایی مفید تری داشته باشد. بدین ترتیب به طور پیوسته و مداوم توانسته کیفیت سنسور های تولیدی خود را افزایش دهد. از این رو معمولا مصرف کنندگان به خاطر کیفیت بالای سنسور parker از آن استقبال بسیار مناسبی انجام می دهند. سنسور فشار parker را می توان به عنوان یکی از بهترین و مرغوب ترین نمونه از سنسورهای موجود در بازار دانست. این موضوع نشان می دهد که شرکت parker توانسته به اهدافی که برای خود تعیین نموده، برسد.






مزایای سنسور فشار parker


یکی از بهترین مزایای سنسور فشار parker این است که امکان تولید سنسور با اندازه های مختلف در این شرکت وجود دارد. از این رو معمولا سنسور های ارائه شده توسط شرکت parker از نظر ابعاد و اندازه متنوع می باشند. بدین ترتیب شرکت های بسیار متفاوتی می توانند برای تولد محصولات خود، از سنسور فشار parker استفاده نمایند. از این رو استقبال برای محصولات parker در بازار بسیار زیاد بوده و اغلب موارد شرکت های بسیار بزرگ نیز از محصولات parker استفاده می کنند.

از دیگر مزایای سنسور فشار parker می توان به کار بردن بهترین متریال برای تولید این سنسور ها را نام برد. از طرفی تکنولوژی که دستگاه های موجود در خط تولید شرکت parker بسیار پیشرفته می باشد. کارکنان شرکت parker نیز که شامل مهندسان مکانیک و نرم افزار می باشند، بسیار زبده و کار بلد می باشند. همگی این موارد در کنار هم کمک نموده تا سنسور هایی که به بازار عرضه می نماید، کیفیت بسیار مناسبی داشته باشند. این موضوع در رضایتمندی مشتریان نیز تاثیرات بسیار مطلوبی داشته است.






کاربرد سنسور فشار parker


سنسور فشار parker معمولا برای اندازه گیری و نمایش میزان فشار در سیستم های پنوماتیکی کاربرد دارد. زیرا معمولا انواع دستگاه هایی که مجهز به سیستم های پنوماتیک و یا هیدرولیک بوده، نیاز به اندازه گیری فشار سیال و یا هوای داخل سیستم دارند. اندازه گیری فشار را سنسور فشار انجام می دهد. بدین ترتیب از سنسور فشار parker می توان برای اندازه گیری فشار مایعات و گاز بیشترین میزان کاربرد را دارد.

البته از سنسور فشار parker می توان برای آزمایش نشتی نیز استفاده نمود. برای این منظور می توان در زمان های مختلف میزان فشار در یک سیستم را اندازه گیری نمود. با مقایسه مقدار فشار هایی که در دو بازه زمانی مختلف گرفته شده، می توان پی برد که یک سیستم دارای نشتی می باشد، یا خیر، بدین ترتیب سنسور فشار parker می تواند کاربردهای بسیار زیاد و متنوعی داشته باشد.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS