سنسور فشار گروه نوریس  noris-group

سنسور فشار گروه نوریس noris-group

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 401 نظر : 0

یکی از نام آشنا ترین برند های تولید کننده محصولاتی همچون سنسور فشار در آلمان با قدمتی بیش از 90 سال، شرکت noris-group می باشد.


توضیحاتی در مورد شرکت سازنده سنسور فشار noris-group


شرکت noris-group یک کمپانی آلمانی است که توانسته بیش از 90 سال در سطح اول دنیا با بزرگترین برند ها در زمینه تولید انواع سنسور رقابت نماید. سنسور فشار یکی از کاربردی ترین محصولات شرکت noris-group می باشد. البته سنسور های دیگری نظیر سنسور دما و یا سنسور سرعت نیز در شرکت noris-group با بهترین کیفیت ممکن تولید می شوند. سنسور noris-group معمولا از نظر ایمنی و کیفیت بسیار مطلوب بوده، از این رو در مواردی که نیاز به ایمنی بالا بوده نیز می توان از سنسور فشار noris-group استفاده نمود.

شرکت noris-group با تولید سنسور های باکیفیت، توانسته خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سنسور در آلمان و حتی کل دنیا ثابت کند. زیرا محصولات تولیدی این شرکت از جمله سنسور فشار noris-group به کشور های مختلف دنیا صادر می شوند. تولید سنسور فشار باکیفیت را معمولا شرکت noris-group سر لوجه کار خود قرار داده است. بدین ترتیب این شرکت می تواند برای صادرات محصولات خود به کشور های مختلف دنیا رقابت نماید. زیرا معمولا سنسور قطعه بسیار مهم و حیاتی است، از این رو در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد، امکان صادرات آن حتی به کشور های نه چندان پیشرفته نیز وجود ندارد.

این موضوع باعث شده تا همواره مدیریت و کارکنان شرکت noris-group تمامی تلاش خود را برای بالا بردن سطح کیفی سنسور ها بنمایند. از این رو می توان سرعت و دقت مناسب را از بهترین مزایای سنسور فشار noris-group دانست. بدین ترتیب میزان مصرف کنندگان سنسور فشار noris-group هر روز گسترده تر می شود.





کاربرد سنسور فشار noris-group


شرکت noris-group توانسته با نوآوری های متعدد خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنسور در جهان معرفی نماید. در هر سال بیش از 30000 سنسور توسط شرکت noris-group تولید و روانه بازار می شود. از این سنسور ها معمولا در سیستم های اتوماسیون خودرو، سیستم ایمنی موتور و پانل، کشتیرانی و هواشناسی استفاده می شود. از سال 1925 تنها چند کشتی در آلمان تولید شده که از سنسور های noris-group در آن استفاده نشده است. از این رو می توان نتیجه گرفت که شرکت noris-group در حوزه کاری خود بسیار معتبر و معروف می باشد.

شرکت noris-group با تولید سنسور های باکیفیت بیش از 80 سال است که در زمینه هواشناسی محصولاتی را تولید و روانه بازار می نماید. از این رو معمولا به خوبی نیاز های بازار هواشناسی را شناسایی نموده و محصولات به روز و کاربردی را تولید و روانه بازار می نماید. بدین ترتیب هواشناسی از جمله صنایعی بوده که به طور پیوسته سنسور های تولیدی شرکت noris-group در آن به کار می روند. از این رو یکی از بزرگترین مشتریان شرکت noris-group سازمان های مربوط به هواشناسی می باشند.





مزایای سنسور فشار noris-group


از جمله مزایای سنسور فشار noris-group می توان به دوام و طول عمر بالای آنها اشاره نمود، زیرا معمولا شرکت noris-group با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین دستگاه ها و ماشین آلاتی پیشرفته این سنسور ها را تولید و روانه بازار می نماید. از این رو کیفیت سنسور فشار noris-group بسیار مناسب بوده، در نتیجه دوام و طول عمر آنها نیز بسیار زیاد می باشد. از دیگر مزایای سنسور فشار noris-group این است که به نحوی طراحی و تولید شده اند که به راحتی می توان با استفاده از آنها، فشار مطلق و فشار نسبی را اندازه گیری نمود.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS