سنسور فشار هالستراپ والچر halstrup-walcher

سنسور فشار هالستراپ والچر halstrup-walcher

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 373 نظر : 0

یکی از دلایلی که سنسور فشار halstrup-walcher بسیار پر فروش است کاربرد آن برای تهویه مطبوع و تمیز نگه داشتن اتاق ها از آلودگی های زیست محیطی می باشد.


بررسی سنسور فشار halstrup-walcher و تاریخچه فعالیت های این برند


 Halstrup Walcher برای ساخت تجهیزات الکترومکانیکی سال 1946در Freiburg احداث گردید.  در سال 1954 شرکت به Kirchzarten نقل مکان کرد. در سال های بعد، برنامه طراحی و ساخت این شرکت از الکترومغناطیس به تکنولوژی دنده تغییر داد. 1974 شرکت وارد بخش تولید محصولات الکترونیک شد و شروع به توسعه و ساخت ابزار فشار الکترونیکی برای فشارهای دیفرانسیل کوچک کرد و در نهایت سال 1981 این شرکت به نام Erwin Halstrup Multur GmbH تغییر نام داده است. 1992 در زمینه کسب و کار فن آوری پردازنده وارد شد و توانست اولین دستگاه با میکروپروسسور P92 را بسازد. این برند با سال ها تلاش در جهت رسیدن به اهداف خود و کسب موفقیت های پی در پی در ارائه محصولات با کیفیتی مثل سنسور فشار halstrup-walcher و انواع مختلف سنسورهای با کیفیت بالا و جلب رضایت خاطر مشتریان از خریدن محصولات مورد نیاز خود از این برند توانست سال 1995 گواهینامه معتبر DIN EN ISO 9001 را کسب کند. موفقیت های این برند تنها به این فعالیت ها محدود نشد و یک سال بعد از صدور این گواهینامه وارد  بخش تولیدات مربوط به حوزه کاری مکاترونیک و همچنین سیستم های موقعیت یابی شد. در همین راستا و کسب موفقیت های گوناگون توانست به شهرت بسیار بالایی برسد و نتیجه آن تاسیس شرکت های تابعه خود در سراسر جهان شد. در ادامه مقاله قصد داریم با شما محصولات این برند بخصوص سنسور فشار halstrup-walcher و نمونه های مختلف سنسور را به صورت جزیی بررسی کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.





بررسی چند نمونه سنسور فشار halstrup-walcher


شرکت halstrup-walcher GmbH یک شرکت موفق در چهار حوزه است: 1. سیستم های موقعیت یابی برای برنامه های کاربردی مهندسی مکانیک، 2. تکنولوژی اندازه گیری فشار برای تکنولوژی ساخت، 3. توسعه اتاق های تمیز  و تهیه مطبوع، 4. موتورهای گیربکس و محرک و خدمات توسعه و کالیبراسیون.  

 یکی از دلایلی که سنسور فشار halstrup-walcher بسیار پر فروش است کاربرد آن برای تهویه مطبوع و تمیز نگه داشتن اتاق ها از آلودگی های زیست محیطی می باشد. به این صورت که شما نیاز به سیستم کنترل یک فیلتر هوا یا فن در زمینه تهویه هوا دارید. دستگاه شما نیاز به فشار کم یا فشار بالا دارد و یا اینکه جریان حجمی داخل مجرای هوا را اندازه گیری کند، این طریق می تواند هوای درون اتاق را تهویه کند.سنسور فشار halstrup-walcher مدل PUC 24 یکی از سنسورهای با کیفیت برای نمایش دادن داده های تهویه مطبوع می باشد که دارای یک صفحه نمایش بوده و جنس آن ضد زنگ است. 

سنسور PUC 24 ورودی های الکتریکی برای مبدل های رطوبت و دما، نیاز به نمایش های اضافی را از بین می برند و طراحی مناسب آن باعث شده تا برای برنامه های تمیز با سطح فولاد ضد زنگ صاف مورد استفاده قرار گیرد و تمیز کردن آسان را تضمین می کند. دو سوئیچ محدود قابل تنظیم دارد امکان اتصال دستگاه های سیگنال و ذخیره سیم های اضافی را فراهم می کند. 





بررسی یک نمونه از سنسورهای سیستم موقعیت یابی برای ساخت ماشین آلات


یکی از ویژگی های مهم سیستم های موقعیت یابی این است که  امکاناتی را فراهم می کنند تا تغییرات مربوط به ماشین آلات در کمترین زمان ممکن و با انعطاف پذیری بالا و همچنین به صورت خودکار انجام شود. در ادامه به معرفی یک مدل از آنها می پردازیم.

PSE 30_-8: این نمونه سنسور در سیستم های اندازه گیری مطلق کاربرد دارد و کنترل موقعیت برای اتصال مستقیم به وسیله یک ماژول کنترل انجام می گیرد. سیستم موقعیت یابی آن توسط مواردی نظیر CANopen, PROFIBUS DP, DeviceNet, Modbus RTU, Sercos, EtherCAT, PROFINET, EtherNet/IP, POWERLINK, IO-Link می باشد. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS