سنسور فشار ملکسیس melexis

سنسور فشار ملکسیس melexis

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 337 نظر : 0

melexis بیش از بیست سال در حال تهیه IC هاست و علاوه بر این تیم تحقیق و توسعه آنها به تولید ده ها هزار عدد سیگنال های جدید هوشمند و سنسور فشار melexis  واجزای سنسور فشار پرداخته است.


معرفی سنسور فشار melexis و محصولات دیگر این برند


این شرکت در بلژیک در سال 1988، تاسیس شد و اکنون با بیش از 1500 کارمند در 14 کشور به رشد و شهرت فوق العاده ای رسیده است. به طوری که در 5 سال گذشته این شرکت توانسته فروش خود را به بالای 400 میلیون یورو برساند( چیزی معادل رشد 12 فروش سالیانه). بیشتر درآمد برند melexis حاصل از صنعت خودروسازی بوده و امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیش از پیش فعالیت های خود را در این زمینه ادامه داده است. melexis بیش از بیست سال در حال تهیه IC هاست و علاوه بر این تیم تحقیق و توسعه آنها به تولید ده ها هزار عدد سیگنال های جدید هوشمند و سنسور فشار melexis  واجزای سنسور فشار پرداخته است. آنها با نگاهی به آینده، در تلاشند  تا خودروها، کامیون ها و تجهیزات جاده ای ایمن تر، قابل اطمینان تر و کارآمدتری را در اختیار مشتریان جدید و قدیم خود قرار دهند. فعالیت های برند melexis به اینجا محدود نشده و تولیداتی را نیز در حوزه لوازم هوشمند، اتوماسیون خانگی و صنایع دارند. شهرت و سابقه زیاد این برند تنها بخاطر تولید محصولات و دسته بندی آنها نیست بلکه توجه به صنایع و تکنولوژی ها و نیازهای روز بازار می باشد. به عنوان مثال آنها از پیشگامان در ساخت سنسور های Hall 3D Magnetic و توسعه دادن قابلیت گروهی از سنسورها و ماژول ها هستند. در ادامه مقاله شما را بیشتر با نمونه هایی از سنسور فشار melexis آشنا می کنیم.





بررسی ویژگی ها و مشخصات نمونه هایی از سنسور فشار melexis


این برند از معروف ترین سازنده ها در تولید انواع سنسورها است از همین قصد داریم شما را با نمونه های از سنسور فشار melexis آشنا کنیم.

سنسور فشار MLX90809: این مدل سنسور فشار melexis بسته بندی از کالیبراسیون کارخانه است که یک سیگنال آنالوگ یا دیجیتالی ریاضی (با استفاده از پروتکل Edge Nibble Transmission یا SENT) را فراهم می کند. همچنین از نظر معماری بهینه بوده و تکنولوژی CMOS را با تراکم بالا و با کلاس خودکار الکترومغناطیسی بهترین سازگاری را دارد. در سنسور فشار MLX90809 یک میکرو کنترلر 16 بیتی قرار گرفته که با توجه به دقت اولیه آن عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد. این سنسورها برای کار در محدوده دمایی40- تا 150 درجه سانتی گراد می باشد. 





سنسور فشار MLX90818: MLX90818 نمونه ای دیگر از سنسور فشار melexis با خروجی SENT است که برای کار در محیط های سخت مانند هوای تازه مخلوط با غلظت بالا گازهای خورنده مانند گاز خروجی موتور و یا هالوژن ها، مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های مهم این سنسور دقت بالا آن در هنگام کالیبراسیون کارخانه و درجه حرارت رسانه NTC بر روی خروجی SENT برای عملیات طولانی مدت تا 150 درجه سانتی گراد می باشد. محدوده دمایی این سنسور نیز از 40- تا 150 درجه سانتی گراد است. 





سنسور فشار MLX90819: سنسور MLX90819 یک سنسور فشار نسبی برای اندازه گیری فشارهای متوسط است که یک سیگنال آنالوگ یا دیجیتالی (با استفاده از پروتکل SENT) ارائه می دهد. داشتن معماری بهینه و تکنولوژی CMOS با تراکم بالا باعث شده تا سنسور فشار MLX90819 را با بهترین عملکرد EMC در خودرو طبقه بندی کند. معماری آن مبتنی بر DSP بوده که با استفاده از یک میکروکنترلر 16 بیتی، با توجه به دقت اولیه، عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد. MLX90819 بر روی یک پایه شیشه ای نصب شده است تا بتواند مونتاژ گیرنده را برای مشتریان آسان تر کند.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS