سنسور فشار کاویلکو Kavlico

سنسور فشار کاویلکو Kavlico

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 328 نظر : 0

سنسور فشار Kavlico طراحی قابل انعطافی دارد و این سنسور فشار و سایر مبدل های این برند را می توان به راحتی با نیازهای منحصر به فرد مشتریان انطباق داد.


بررسی انواع  سنسور فشار kavlico و تاریخچه فعالیت های این برند


در سال 1958 شخصی به نام فرد كاولی، مهاجر نروژی در آمریکای شمالی، شرکت Kavlico   را تاسیس کرد. در روزهای اولیه فعالیت های این برند در زمینه طراحی، توسعه، فروش و تولید نوآورانه فشار، نیروی سطح و دیگر سنسورهای مخصوص، فرستنده ها و مبدل ها بود. در 1999شعبه اروپایی این برند در Minden، آلمان راه اندازی شد(سال 2007 میلادی این برند به محل تولید جدید در Minden، آلمان نقل مکان کرد) که کارهایی از قبیل پشتیبانی فروش، مهندسی و تولید سنسورهای فشار و تخصص و مبدلها، محصولات سفارشی OEM و مجموعه های اندازه گیری فشار اضافی برای کاربردهای صنعتی و خودرو در این شعبه انجام می دادند. در واقع برند Kavlico یک نام تجاری از سنسورهای سفارشی با فن آوری (CST) و متخصص در محصولات سنجش، کنترل و حرکت است. به مرور با کسب اعتبار و موفقیت های روز افزون این برند توانست شعبه های دیگری را در کشورهای مختلفی از جمله مکزیک، چین، آمریکای شمالی و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی برپا کند. در یک جمع بندی کلی می توان گفت امروزه فعالیت های آنها در خصوص طراحی و ساخت محصولاتی چون سنسور فشار Kavlico می باشد و با بیش از 50 سال تجربه توانسته متخصص برجسته در طراحی، توسعه و ساخت طیف گسترده ای از دقت فشار و درجه حرارت، سطح مایع و چند نوع سنسور خاص شود. سنسور فشار Kavlico با توجه به محصولات برتر و تطبیق فن آوری های نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای مشتری، ارائه دهنده راه حل های قابل اطمینان برای کاربردهای سخت و پرطرفدار در سراسر جهان است. در ادامه این مطلب شما را به شما چند نمونه از این سنسورها را معرفی می کنیم.





قابلیت ها و موارد استفاده از سنسور فشار Kavlico


طیف گسترده ای از فن آوری هایی مانند ظرفیت سرامیکی و سیلیکون خازنی، سنسور فشار Kavlico را قادر می سازد تا دستگاه های اندازه گیری پیشرفته را برای تعدادی از برنامه های کاربردی در چند بخش بازار ارائه دهند. سنسور فشار Kavlico طراحی قابل انعطافی دارد و این سنسور فشار و سایر مبدل های این برند را می توان به راحتی با نیازهای منحصر به فرد مشتریان انطباق داد. 



سنسورهای فشار خازنی سرامیک


 این برند توانسته با بیش از 40 سال تجربه نمونه ای از سنسورها را طراحی کند که قابل اعتماد و مقاوم در برابر رسانه های تکنولوژی حساس سرامیک خازنی باشد. سنسور فشار سرامیکی Kavlico شامل عناصر سنجش جدیدترین نسل با ASIC های پیشرفته است که با تنظیمات مختلف و سازگاری بالا در دسترس هستند. این سنسور برای کار در محیط های پر رسیک مناسب بوده و با حمایت از EMI برتر در آن قابلیت هایی نظیر فشارهای بیش از حد، تحمل و بررسی ارتعاشات و شوک های بزرگ را ایجاد کرده است.





سنسور فشار P500: این حسگر چند منظوره در طراحی داخلی، از جنس برنج یا فولاد ضد زنگ است. بسیار قابل اعتماد و ایده آل برای اندازه گیری طیف گسترده ای از رسانه های فرایند شامل مایعات بر اساس هیدروکربن، هوا و گاز می باشد. نصب آن آسان بوده و مصرف برق کمی دارند. این سنسور دارای ویژگی هایی مثل حفاظت قطبی معکوس، خروجی تقویت خطی، کنترل فرآیند و تست تجهیزات نیز هست.





سنسور فشار PS162: این ماژول سازگار با RoHS و مجهز به دیافراگم سنسور سرامیک بوده که با بیشتر مایعات صنعتی و رسانه های گازی سازگار است. برای اتصال برق به صورت استاندارد 3 سیم جداگانه طراحی شده که 0.15 میلی متر، 2- 75 میلیمتر طول دارند. نصب و ادغام این سنسور با سایر تجهیزات آسان است و بسیار پایدار بوده و همچنین توان بالایی در برابر فشار بالا دارد. 




خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS