حسگری سنسور القایی کنترینکس در حین اجرا باعث کاهش هزینه های مربوط به کیفیت می شود

حسگری سنسور القایی کنترینکس در حین اجرا باعث کاهش هزینه های مربوط به کیفیت می شود

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در ماشین های با منظور خاص تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 452 نظر : 0

یک تولیدکننده آلمانی کمربندهای زمان بندی از سنسورهای القائی با خروجی آنالوگ برای اندازه گیری موقعیت باندهای تقویت فولادی در طی تولید بدون توقف استفاده می کند. 2 سنسور وضوح بالا با فاصله حسی طولانی، در بالای نمایه بیرون زده کمربند نصب شده اند، و اطلاعات مربوط به موقعیت را در حین زمان کار ارائه می دهند. سیستم کنترل فرآیند مشتری بر خروجی ولتاژ آنالوگ نظارت می کند، به متصدی هشدار می دهد و اگر مقادیر بیرون از محدوده مجاز باشد تولید را متوقف می کند. 


مزایا برای مشتری


- تولید بدون توقف بخاطر اندازه گیری در حین فرآیند با نرخ نمونه گیری و دقت اندازه گیری بالا 

- هزینه های برگشت خوردن حداقلی با شناسایی اجناس معیوب

- نبود محدودیت در موقعیت سنسور بخاطر مقاومت در برابر لرزش و دما 

- سازگاری با نرم افزار داخلی با دارا بودن خروجی ولتاژ 0 تا 10 

- ریسک پایین آسیب های مکانیکی با فاصله حسی تا 10 میلی متر





مزایای خاص دستگاه


- دقت تشخیص فوق العاده، تکرر بالا و وضوح در محدوده میکرون

- درجه نمونه گیری 250 هرتزی

- با استفاده از فناوری کاندیست فاصله حسی بیش از 10 میلی متر محقق می شود

- ترانسپوندرهای مقاوم در برابر لرزش با محفظه فلزی

- خروجی استاندارد صنعتی 0 تا 10 ولت 



کاربرد برای مشتری


در طی تولید کمربندهای زمان بندی صنعتی، سیم های تقویت کننده فولادی داخل لاشه کمربند به عنوان قسمتی از فرآیند مداوم بیرون آمدگی کار می شوند. فاصله بین سیم های تقویت کننده و دندانه های کمربند یک پارامتر حیاتی است، که بر روی دقت کمربند و دیگر ویژگی های آن مانند عمر خدمات دهی تاثیر می گذارد. 

بدون اندازه گیری حین کار موقعیت تقویت کننده، مهندسین فقط وقتی کیفیت کالا را چک می کنند در فواصل بین کاری است و با بریدن کمربند و اندازه گیری های اپتیکال انجام می دهند. این فرآیند کار بسیار کندی است و فقط عیوب را بعد از مدتی که تولید پایان یافت نشان می دهد که منجر به بالا رفتن هزینه های مربوط به برگشت خوردن محصولات می گردد. 

مشتری به یک سیستم حین کار با سنسورهای که اندازه گیری موقعیت فولاد تقویت کننده را با دقت و مطمئن انجام می دهند نیاز دارد، که خروجی آنالوگ 7 تا 9 ولت با نرخ نمونه گیری حداقل 100 هرتز ارائه می دهد. ویژگی فیزیکی کمربند باعث دیکته شدن فاصله حسی 10 میلی متری با دقت اندازه گیری میکرونی می شود. 





راه حل برای مشتری


سنسورهای القائی با سایز M18 از محدوده دارای خروجی آنالوگ (خانواده فاصله زیاد) برای این کاربرد ایده آل است. فناوری کاندیست اجرای سنسی با پایداری بالا در فاصله اجرایی 10 میلی متر با دقت تشخیص فوق العاده را با تکرر عالی و وضوح در محدوده میکرونی فراهم می کند. 

سنسور از نمونه ها در فرکانس 250 هرتز استفاده کرد که برای اندازه گیری موقعیت فولاد تقویت کننده در نمایه کمربند با حرکت بالا ایده آل است، و سیگنال خروجی غیر خطی 0 تا 10 فراهم می کند. سنسورها در برابر لرزش و تغییرات دما مقاوم هستند، که به در موقعیت قرار دادن سریع بعد از اینکه پرس بیرون کننده در مجاورت کمربند در حرکت قرار گرفت را ممکن می سازد. 

2 سنسور، که در صفحه غیر فلزی قرار دارند، به طور مستقیم بالای سطح کمربند همچنان که بر روی غلتک هدایت کننده حرکت می کند، موقعیت ارجاع ثابتی را ارائه می دهند. کمربند که کمی لرزش دارد از جلوی سطح حسی دستگاه ها با فاصله چند دهم میلی متر عبور می کند. ارتباط با سیستم کنترل مشتری از طریق کابلی منعطف با یک اتصال دهنده جدا شدنی S12 برقرار می شود. 

در گذشته، چک کردن موقعیت تقویت کننده فولادی بدون متوقف کردن پروسه ممکن نبود، که باعث افزایش زمان بیکاری یا افزایش هزینه های رد شدن محصولات می شد. سنسورهای القائی خروجی آنالوگ کنترینکس نیازهای مربوط به سنسورهای کوچک، دقت بالا، مطمئن با هزینه کم را برطرف می کنند. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS