سنسورهای القایی فاصله زیاد حضور واشر فلزی در بسته های پلاستیکی را تشخیص می دهد

سنسورهای القایی فاصله زیاد حضور واشر فلزی در بسته های پلاستیکی را تشخیص می دهد

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در ماشین های با منظور خاص تاریخ انتشار : سه شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 441 نظر : 0

یک تولیدکننده مواد پلاستیکی دسته های دکمه کنترل برای سیستم های صدای ماشین قبل از ارسال به کارخانه های مونتاژ خودرو را تست می کند؛ هر دکمه شامل یک واشر فلزی کوچک که بعضی اوقات از جا خارج می شود است. یک ماشین تست کننده مخصوص یک سینی حاوی 70 دکمه را در یک چرخه تنها تست می کند؛ سنسور های القایی فاصله بالا، مستقیما زیر دکمه قرار می گیرند، و حضور یک واشر در هر مونتاژ را تایید می کنند. 


مزایا برای مشتری


- تست های پرتکرار و مطمئن سینی های دکمه در یک دور

- تست ها در سینی های انتقال استاندارد بدون رسیدگی اضافی کامل می شوند

- شناسایی فوری بسته های معیوب

- حذف رد شدن دسته ها توسط مشتری



مزایای خاص محصول


- فاصله حسی بالا تا 12 میلی متر

- چگالی فوق العاده بسته بندی با 44 میلی متر وضوح

- حس گری مطمئن هدف های کوچک از میان مواد سینی پلاستیکی 





کاربرد برای مشتری


در عمل، دکمه های پلاستیکی کنترل برای سیستم های صدای داخل ماشین توسط واشرهای فنری کوچک در جا نگهداشته می شوند؛ در حین تولید، یک واشر برای هر دکمه پس از قالب گیری شدن نصب می شود. یک تولیدکننده پرتغالی، دسته های دکمه را در سینی های انتقال به کارخانه مونتاژ خودرو ارسال می کند که هرکدام دارای 70 دکمه هستند. 

گاهی اوقات، واشرها جاافتاده اند یا از جای خود بیرون آمده اند، که این منجر به رد شدن تمامی دسته توسط مشتری می شود. بازرسی دستی هر دستگیره نه عملی است و نه مقرون به صرفه؛ یک سیستم سنسوری باید هر دستگیره را در جای خود که سینی انتقال است تست کند. 

اندازه و موقعیت واشرها این کار را به طور خاصی سخت می نماید. هر واشر 10 میلی متری از یک سیم استیل با قطر 1 میلی متر شکل گرفته است؛ در یک دسته از دکمه ها، که در مرکزهای 45 میلی متری قرار گرفته اند، واشرها 10 میلی متر بالای سنسور قرار گرفته اند. سنسورها باید به طور مطمئن در مجاورت یکدیگر  با حس کردن حضور واشرها از میان سینی پلاستیکی کار کنند.



راه حل برای مشتری


سنسورهای القایی فاصله زیاد کنترینکس برای این کاربرد ایده آل هستند؛ دستگاه های با قطرM18 از محدوده پایه به طور قابل اطمینانی در فاصله حسی تا 12 میلی متر کار می کنند. بدنه های شبه جاساز شونده کروم برنجی و سطوح حسی PBTP، این دستگاه ها اجازه یک روزنه 44 میلی متری بین سنسورها را می دهد، و به راحتی فضای مورد نیاز را در اختیار قرار می دهند. 

بانکی از 70 سنسور، در یک ساختار مخصوص تست کردن نصب شده اند، دقیقا با موقعیت دکمه ها در سینی انتقال هم تراز می شوند. 

نگهدارنده ها سینی را به صورت صحیح قرار می دهند و گیره ها در طی تست کردن در جا آن ها را محکم می کنند؛ چک کردن حضور واشرها در همه 70 دکمه در چند ثانیه انجام می شود و اگر یک واشر جا افتاده باشد، موقعیت دستگیره معیوب به سرعت شناسایی می شود.

سنسور القایی کنترینکس یک رابط کاربری عادی باز استاندارد صنعتی دارد و یک ارتباط دهنده انتگرالی M12، که امکان از جا برداشتن آسان و جابجایی سنسورها به صورت جداگانه را می دهد. اتصال به تجهیزات تست مشتری توسط کابل غلافی منعطف PVC انجام می گیرد. 

با ترکیبی بی نظیر از فاصله حسی بالا و چگالی فوق العاده بسته بندی، سنسورهای فاصله زیاد کنترینکس نتایج تستی قابل اطمینانی را ارائه می دهند. قبلا، مشتری وسیله ایی برای تست قابل اطمینان یک سینی کامل در طول یک دور را نداشت. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS