سنسور فشار ای بی الکترونیک AB Elektronik

سنسور فشار ای بی الکترونیک AB Elektronik

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 367 نظر : 0

برند AB Elektronik یکی از برندهای معروف در حوزه کاربردهای الکترونیکی در بخش وسایل حمل و نقل جهان است که با داشتن شعب مختلف در سطح جهانی توانسته است در توسعه وسایل کاربردی در حوزه


سابقه برند


بیش از 40 سال است که برند AB Elektronik یک شریک قابل اعتماد برای برخی از بزرگترین نام ها و برندها در حوزه اقتصاد حمل و نقل است. این اعتماد بی دلیل نیست چرا که برند AB Elektronik  با داشتن شعب زیادی در سراسر جهان، همکاری های زیادی در حوزه های مختلف صنعتی با بخشهای مختلف دارد.

توانمندی برند AB Elektronik در حال حاضر  در بخش سنسور و کنترل   AVX متمرکز شده است که یک گروه الکترونیکی بین المللی است که در ایالات متحده آمریکا مستقر می باشد. بخش برند AB Elektronikدارای هفت مکان تولید، سه مرکز مدیریتی و چندین مکان فروش جهانی و مهندسی است.

هر یک از شرکت های زیر مجموعه برند AB Elektronik مخصوص ارائه فناوری های پیشرفته خودرو برای نیازهای یک مشتری ویژه است. چرا که افراد با ویژگی های مختلف، بسته به مکان جغرافیایی، میزان آلودگی زیست محیطی، شرایط فیزیکی، میزان امنیت،  شیوه های رانندگی و ... نیازمند امکانات مختلفی در اتوموبیل خود هستند و هر یک از این شرکتها در پی ارائه پاسخ به این نیازها هستند. بنابراین این شرکتها برای  رانندگی افراد متنوع،  کارکردهای متفاوتی را در نظر می گیرند تا بتوانند همه انواع شیوه های مختلف رانندگی را گسترش دهند.

در مجموع برند AB Elektronik با استفاده از فن آوری های مختلف، روشهایی را طراحی می کنیم که به مشتریان خود امکان  بهبود راحتی، ایمنی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را می دهد.

محصولات شرکت برند AB Elektronikعبارتند از: سنسورها از جمله سنسور فشار، ماژول های قدرت، فن آوری های LED و پدال ها.


سنسور فشار دیفرانسیلی


 در بین این محصولات، سنشور فشار که یکی از بهترین محصولات شرکت است، جایگاه ویژه ای دارد و از بهترین تکنولوژی ها برای آن استفاده می شود. سنسورهای فشار دیفرانسیل با دو سلول فشار جداگانه اندازه گیری می شون.  برای بررسی فشار، گاز خروجی از طریق خطوط شلنگ به طور مستقیم به سلول فشار وارد می شود. این گاز اگزوز، شامل ترکیباتی مانند اسید سولفوریک و سایر مواد تهاجمی است. این مواد می توانند، الکتریسیته موجود بر روی غشای فشار را نابود کنند و بدین ترتیب سنسور فشار دیفرانسیل غیر قابل استفاده شود. در سنسورهای کم هزینه با تنها یک سلول، غشای اگزوز توسط یک ژل محافظت می شود. متاسفانه، این ژل در طول عمر مفید غشاء، پایدار نیست و به تدریج اثر محافظتی خود را از دست می دهد. نتیجه این موضوع، کاهش عمر سنسور فشار دیفرانسیل است.

به منظور مقابله با این مشکل از سلولهای فشار سرامیکی استفاده می کنیم که مشکلات پیشگفته را ندارد. با استفاده از این دو تکنیک اندازه گیری فشار سلول، برند AB Elektronik در ایجاد یک سنسور فشار دیفرانسیل فشار قوی، با دوام و بسیار دقیق موفق شده ایم. این ویژگی های برجسته، این سنسور را به خصوص در بخش خودرو تجاری مفید می سازد. همانطور که گفته شد، سنسور فشار AB Elektronik یکی از بهترین محصولات  ایم برند است که مزیت رقابتی زیادی برای برند AB Elektronik ایجاد کرده و باعث هجوم مشتریان به سمت محصولاتی که از سنسور فشار در آنها استفاده شده است، گردیده است.



گستره جهانی مراکز مهندسی و توانایی های تولیدی، برند AB Elektronik را قادر می سازد تا به سرعت در زمینه توسعه وسایل کاربردی در حوزه HEVs و EVs، سنسور فشار، ساخت و ساز، ماشین آلات کشاورزی، اتوبوس ها و موتور سیکلت ها حرکت کنیم. اعتبار شرکت در نزد بسیاری از فعالان حمل و نقل در کشورهای مختلف در قاره های آمریکا، آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوسیه ، گواه کیفیت محصولات ماست.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS