سنسور فشار اندازه گیری های کاربردی محدود Applied Measurements Limited

سنسور فشار اندازه گیری های کاربردی محدود Applied Measurements Limited

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 287 نظر : 0

بیش از 25 سال است که برند  Applied Measurements Limited به ارائه سنسور های فشار سنج و مبدل های با کیفیت به هرگوشه ای از صنعت می پردازد و دارای بیش از 100 سال تجربه در رابطه با مبدل ها و دانش کاربردی در این زمینه است.


گواهینامه مدیریت کیفیت


سنجش های کاربردی با افتخار اعلام می کند که دارای مدیریت کیفیت، گواهی شده توسط BSI با گواهی شماره FS 677584 برای طراحی، تولید، توزیع مبدل ها و سیستم های اندازه گیری می باشد.

بیش از 25 سال است که برند  Applied Measurements Limited به ارائه سنسور های فشار سنج و مبدل های با کیفیت به هرگوشه ای از صنعت می پردازد.

برند  Applied Measurements Limited دارای بیش از 100 سال تجربه در رابطه با مبدل ها و دانش کاربردی در این زمینه است؛ بنابراین این شرکت می تواند سنسور و یا سیستم ایده آل تولیدی خودش را به همراه توصیه های متخصصان و خدمات پس از فروش عرضه کند.

مسیر استراتژیکی برند  Applied Measurements Limited  اینگونه تعریف شده است: ایجاد یک پایگاه عالی مشتریان برای کسب و کار های مکرر، با رشد سالیانه به همراه تکنولوژی جدید و پشتیبانی از مشتریان موجود.

بنابراین مدیریت و کارکنان یک سیاست ویژه دارند که تضمین می کند خدمات و محصولات برندApplied Measurements Limited مطابق با الزامات مشتریان خود ، دارای کیفیت و قابل اطمینان است.



برای دستیابی به سیاست ها چه می کنند؟


برای دستیابی به این سیاست، مدیریت یک سیستم مدیریتی کیفی، مطابق با الزامات قانونی و نظارتی قابل اجرا و همچنین موارد تعریف شده در BS EN ISO 9001 ایجاد کرده است. تمام پرسنل اهمیت کیفیت را درک کرده و از محتویات سیستم ها و رویه های مستند شده پیروی می کنند.



سنجش های کاربردی پیشرفت کارکنان خود را تشخیص می دهد و حمایت از آن ها از عوامل حیاتی برای دستیابی  به اهداف است. مدیریت اطمینان می دهد که تمام پرسنل شرکت کاملا از سیاست های کیفی،اهداف و مسئولیت های مربوط به کار آگاه هستند.


مدیریت، بهبود مداوم و کارآمد موثر سیستم کیفیت خدمات و محصولات را تضمین می دهد لذا سنجش های صورت گرفته مسلزم بهبود مستمر بوده و با استفاده از چندین شاخص کلیدی محاسبه می شود. این سیاست ها برای بهبود کار، به طور مداوم در جلسات بازبینی مدیریت بررسی می شوند.

برند Applied Measurements Limited از نکات مشاوره ای دیوید از ADL  متشکر است که با حمایت و تخصص خود برای اعتبار بخشیدن به این کمپانی یاری رسانده است.



چرا برند Measurements Limited را انتخاب می کنید؟


تامین کنندگان سنسور های فشار سنج و سنسور های با کیفیت در هر گوشه ای از صنعت - در انگلستان و سراسر جهان - 

بیش از 100 سال دانش تخصصی

محصولات با کیفیت بالا با یک سال گارانتی 3 ساله



توضیحاتی در ارتباط با سنسور فشار



سنسور فشار چیست؟


به طور معمول، یک سنسور فشار برای اندازه گیری فشار گاز یا مایعات استفاده می شود. فشار بیان نیروی مورد نیاز برای متوقف کردن مایع از گسترش است، و معمولا در نیروی در منطقه واحد بیان می شود. سنسور فشار یک سیگنال الکتریکی، مربوط به فشار اعمال می کند. چنین سیگنالی به طور معمول دیجیتال یا آنالوگ است، اگرچه سیگنال های نوری، تصویری و شنیداری نیز رایج هستند.




طراحی سنسور فشار


سنسور فشار صنعتی، به عنوان مبدل فشار، فرستنده فشار، شاخص فشار و سوئیچ فشار شناخته می شود و معمولا دارای یک نوع طراحی دیافراگم هستند که از فشار سنج ها استفاده می کنند که به وسیله آن سنسورهای فشار سنج به عنوان عناصر مقاومتی عمل می کنند.




نمودار طراحی پایه فشار


اندازه گیری فشار با استفاده از تکنولوژی تفاوت فشار در دو طرف دیافراگم اندازه گیری می شود. 

سنسورهای فشار برای انواع کنترل و نظارت استفاده می شود. سنسور فشار می تواند به طور غیرمستقیم متغیرهای دیگر مانند جریان سیال، سرعت، سطح آب و ارتفاع را اندازه گیری کند.


سنسور فشار در طراحي، تکنولوژي مورد استفاده، عملکرد، کاربرد و هزينه، بطور قابل توجهي متفاوت باشد. در سراسر جهان، صدها فن آوری متفاوت در طرح های سنسور فشار و هزاران تن از تامین کنندگان مختلف سنسورهای فشار موجود می باشد.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS