سنسور فشار آونتیکس AVENTICS

سنسور فشار آونتیکس AVENTICS

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : سه شنبه, ۳ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 463 نظر : 0

برند AVENTICS یکی از تولید کنندگان سنسور فشار پیشرو جهان از اجزای سیستم و پنوماتیک است. این شرکت توانسته محصولات و خدماتی را در زمینه بسته بندی، سنسور فشار و صنایع انرژی ارائه دهد. برند


ماموریت و رسالت برند AVENTICS


برند AVENTICS یکی از تولید کنندگان سنسور فشار پیشرو جهان در پنوماتیک است.  شرکت مهندسی پنوماتیک، محصولات و خدماتی مانند سنسور فشار را برای اتوماسیون صنعتی و همچنین صنایع غذایی، بسته بندی، پزشکی و صنایع انرژی تولید می کند. برند AVENTICS  همچنین محصولاتی را برای بخش های تجاری، دریایی و راه آهن توسعه و ارائه می دهد.

برند AVENTICS با استفاده از پیشرفته ترین مواد و با تمرکز بر ایمنی دستگاه ها و دانش موجود در دنیای دیجیتال برای تولید سنسور فشار، با محیط زیست سازگار بوده و در این زمینه راهکارهای کاربردی را  ارائه داده است. برند AVENTICS با گسترش رویکرد خود به سمت دیجیتالیزاسیون، خود را برای آینده آماده می کند.


برند AVENTICS با حدود 150 سال تجربه در زمینه پنوماتیک و تولید سنسور فشار بیش از 2000 همکار در سراسر جهان را استخدام کرده است. همچنین این شرکت توانسته  است از طریق ایجاد سایت های تولیدی ، محصولات خود را در بیش از 100 کشور از طریق فروش مستقیم به فروش برساند. نا گفته نماند که برند AVENTICS دارای گواهینامه های متعدد از جمله ISO 9001 و ISO / TS 16949 برای کیفیت، ISO 50001 برای مدیریت انرژی و ISO 14001 برای مدیریت زیست محیطی می باشد.




بیانیه هیئت اجرایی


آرزوی هیئت اجرایی این شرکت، تبدیل شدن به یک شرکت مهندسی پنوماتیک و تولید سنسور فشار هوشمند است که برای انجام  فعالیت کسب و کار ضروری می باشد.


  



هیئت اجرایی این شرکت همچنین معتقد است که باید به استراتژی تقویت برند AVENTICS ادامه دهد تا تغییرات ساختاری خود را تکمیل کند. همچنین ارائه خدمات مالی جهانی را برای رویارویی با چالش های پیش رو ادامه خواهد دارد.



 



همانطور که در عکس مشاهده می شود در این شرکت سایت های تولید شبکه در سه قاره، تحویل سریع و به موقع را تضمین می کنند و شرکت را قادر می سازد تا در مسیر رشد جهانی حرکت کند.





برند AVENTICS بخشی از گروه امرسون


شرکت امرسون که در سنت لوئیس میزوری ایالات متحده آمریکا مستقر است، یک شرکت فن آوری و مهندسی سنسور فشار جهانی است که راه حل های نوآورانه ای برای مشتریان در بازارهای صنعتی، تجاری و مسکونی ارائه می دهد. اتوماسیون این شرکت کمک می کند تا با فرآیند ترکیبی و تولید کنندگان متنوع، برند AVENTICS را  به حداکثر تولید برساند. همچنین کمک می کند تا با محافظت از پرسنل و محیط زیست و مد نظر قرار دادن بهینه سازی انرژی در تولید محصولات برند AVENTICS ، هزینه های عملیاتی خود را کاهش دهد. در مجموع کسب و کار امرسون ضمن ایجاد کیفیت و ایمنی مواد غذایی، با بالابردن بهره وری انرژی و سنسور فشار در ساخت زیرساخت های پایدار کمک می گیرد.

برند AVENTICS دارای سایت های تولیدی مختلف در آلمان، فرانسه، مجارستان، ایالات متحده آمریکا و چین می باشد. این برند علاوه بر سایت های تولیدی خود، دارای یک شبکه فروش گسترده است و در بیش از 55 کشور جهان فعالیت دارد.



صنایع شرکت


برند AVENTICS گذشته از رقابت با رقبا، دانش فنی بالایی دارد که به مشتریان ارائه می گردد.


                                                             



تاریخپه فعالیت


تاریخچه برند AVENTICS به اختراع ترمز پنوماتیک باز می گردد و امروزه با تولید سنور فشار ادامه دارد.


 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS