سنسور فشار گارکو graco

سنسور فشار گارکو graco

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : چهارشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 526 نظر : 0

سنسور فشار Graco یکی از برترین محصولات و تجهیزات ابزار دقیق در جهان می باشد. سنسور فشار Graco برترین سنجش ها را با کمترین خطای موجود محاسبه می کند


استفاده از محصولات و تجهیزات ابزار دقیق در صنایع پیشرفته و حساس نقش بسیار مهمی در کسب موفقیت دارد. با به کارگیری سنسور فشار Graco این مهم را محقق سازید.




برند Graco


برند Graco یکی از معروف ترین برند های تولید کننده تجهیزات ابزار دقیق در جهان می باشد. این برند معتبر توانسته با بهره گیری از متخصصین برتر و کارآمد محصولات شاخصی را به سراسر جهان عرضه کند. این برند با شناخت دقیق نیاز مشتریان خود محصولاتی هم راستا در جهت خواسته آنان تولید می سازد. سیستم مدیریت کیفیت برند گراکو (QMS) تست دقیق محصولات Graco را بر عهده داشته و آزمایشات کیفیت سنجی محصولات ابزار دقیق را با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا به انجام می رساند. از جمله جدید ترین محصولات این برند سنسور های فشار Graco می باشد که در ادامه به توضیح و تشریح آن خواهیم پرداخت.




سنسور فشار Graco


سنسور های فشار Graco یکی از پیشرفته ترین محصولات برند جهانی Graco می باشد. سنسور فشار Graco با بالاترین کیفیت ها و استاندارد های روز دنیا ساخته شده و از این رو می تواند به عنوان یکی از محصولات ابزار دقیق در صنایع بزرگ و پیشرفته همچون پالایشگاه ها، صنایع نفت و گاز، زیر دریایی و ... مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از تکنولوژی برتر در ساخت بدنه سنسور های فشار Graco، این محصولات می توانند فشار مایع و گاز بدون دخالت مستقیم انسان اندازه گیری کرده و به ثبت برسانند. از این رو سنسور فشار برند Graco می تواند میزان آسیب های جسمانی به انسان را به حداقل رسانده و میزان درصد خطای محاسبات دستی را به حداقل برساند. جنس بدنه سنسور های فشار Graco از برترین متریال های موجود ساخته شده است و بنابراین می تواند دوام و عمر بالایی در برابر شرایط محیطی و تنش های فیزیکی یا شیمیایی را پذیرا باشد. این برند معتبر دارای بالا ترین میزان گواهینامه های استاندارد بین المللی بوده که صحت اعتبار و کارایی این تجهیزات ابزار دقیق را اثبات خواهند نمود. سنسور فشار برند Graco را می توان در صنایع سنگین و فوق پیشرفته مورد استفاده قرار داد.



کاربرد سنسور فشار Graco


از سنسور فشار Graco می توان در موارد مهمی همچون موارد زیر استفاده نمود:


- تجهیزات اندازه گیری فشار در صنایعی همچون هوا شناسی، صنعت هواپیما و خودرو، پالایشگاه و صنایع بزرگ دیگر

- مورد استفاده در سنجش ارتفاع سطح آب های آزاد که می تواند در مواردی همچون هواشناسی ساخت موشک، ماهواره و بالن مورد استفاده قرار بگیرد

- سنجش جریان ورودی و خروجی یک مخزن در کارخانه های تولید مواد شیمیایی

- سنجش ارتفاع و عمق مایعات برای مصارف زیر دریایی، غواصی و یا کارخانه جات دارای کندانسور

با استفاده از سنسور فشار Graco برترین تجهیزات ابزار دقیق را در صنایع مورد نظر خود به کار بگیرید تا دقیق ترین داده های اطلاعاتی را با کمترین میزان درصد خطا به شما نشان دهد.



گواهینامه های بین المللی سنسور فشار Graco


سنسور فشار Graco دارای برترین و بالا ترین گواهینامه های بین المللی و استاندارد برای اعطای کیفیت سنجی این محصول می باشد. معروف ترین گواهی نامه های سنسور فشار Graco را می توان مواردی همچون FM، UL، ETL و... می باشد. این نماد های بین المللی از معتبر ترین استاندارد های شاخص در سنجش کیفیت تجهیزات ابزار دقیق در دنیا می باشند. سنسور فشار Graco توانسته است با کسب برترین امتیازات و استاندارد های موجود هم راستا با برند های مهم جهان گام برداشته و به عنوان یکی از دقیق ترین تجهیزات کاربردی مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از سنسور فشار Graco میزان خسارت، آسیب و خطا در صنایع حساس و بزرگ به حداقل خواهد رسید و در کمترین مدت سیستم کاری مجموعه به بالا ترین میزان سود دست خواهد یافت.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS