سنسور فشار بو اهلر تکنولوژی buehler-technologies

سنسور فشار بو اهلر تکنولوژی buehler-technologies

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 395 نظر : 0

 برند buehler-technologies  در روزهای اولیه تاسیسش به عنوان یکی از توزیع کننده های فیلترهای صنعتی Purolator، کولرهای صنعتی Behr و اتصالات Bell و سازنده و همچنین تولید سوئیچ ها و هشدارهای آب برای هیدرولیک خود را مشتریان این محصولات معرفی کرد

معرفی برند buehler-technologies


شخصی به نام Bühler & Co در سال 1969 برند buehler-technologies را در شهر راتلینگن واقع در کشور آلمان تاسیس کرد. برند buehler-technologies  در روزهای اولیه تاسیسش به عنوان یکی از توزیع کننده های فیلترهای صنعتی Purolator، کولرهای صنعتی Behr و اتصالات Bell و همچنین تولید سوئیچ ها و هشدارهای آب برای دستگاه های هیدرولیکی خود را به مشتریان این محصولات معرفی کرد. این برند توانست با تلاش ها و جلب اعتماد مشتریانش یکی از شعب خود را در سال 1972 در Engen در نزدیکی دریاچه کنستانس افتتاح کند


برند buehler-technologies در سال 1991 بعد از ادغام سایر فعالیت هایش، نام تجاری خود را به Bühler Mess- und Regeltechnik GmbH تغییر داد و در همین راستا اهداف و ساختار این شرکت نیز تغییر کرد. به طوریکه بیشتر پیشرفت و تولیدشان در دو بخش متمرکز شده بود: یکی تجزیه و تحلیل گازها و دیگری کنترل سیال. در سال 1995 هربرت بیللر، بنیانگذار برند buehler-technologies  با پشت سر گذاشتن مشکلات فراوان توانست شرکت را با روند رو به رشدی پا بر جا نگه دارد و در نهایت موفق به دریافت گواهینامه DIN EN ISO 9001 توسط Lloyds Register Quality Assurance Ltd شد. 


این برند از سال 2005 به بعد طی سه سال متوالی موفق به تاسیس شعب دیگر خود در کشورهایی مانند چین، روسیه، فرانسه و غیره گردید. تا اینجا به مختصری از تاریخچه برند buehler-technologies پرداختیم و در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با محصولات آن بخصوص سنسور فشار این برند با شما مطالبی را به اشتراک بگذاریم.



بررسی نمایش و واحدهای کنترل 


خط تولید Multitronik یک منوی استاندارد و ایده عملیاتی را برای نمایش و کنترل پارامترهای اندازه گیری که بیشتر در تکنولوژی های مایع مانند دما و فشار فراهم کرده که می تواند در صورت لزوم حتی سطح مایع را بررسی و اندازه گیری کند. وجود این ویژگی در محصولات برند buehler-technologies تحت استاندارد VDMA (انجمن مهندسی صنایع آلمان) می باشد که البته برای کاربران امکانات و مزایای قابل توجه دیگری را نیز در نظر گرفته است. در مقایسه با صفحه نمایش های سنتی (که عمدتا از براکت ها و یا ابزارهای نصب جداگانه استفاده می کنند) کنترل کننده های Multitronik به طور قابل توجهی مزیت اصلی این تکنولوژی یعنی اساس خطی بودن آن در هنگام نصب را به کار گرفته است.



بررسی سنسور فشار Pressotronik سری 700


سنسور فشار Pressotronik از برند buehler-technologies این قابلیت را دارد که فشار را تا محدوده 600 بار اندازه گیری کند. طراحی این سنسور فشار بسیار فشرده بوده و دارای چهار خروجی سوئیچینگ می باشد به این صورت که در ازای یک خروجی آنالوگ( قابل تنظیم با جریان یا ولتاژ) شش خروجی دیگر به جای آن سوئیچینگ قابل برنامه ریزی آزاد می شود. 

از جمله ویژگی های دیگر این سنسور فشار می توان  به تنظیم خروجی سوئیچینگ به عنوان خروجی فرکانس( از 1 تا 100 هرتز)، نصب و راه اندازی نمایشگر و کنترل مستقیم یا خارجی، قرارگیری کابل بین نقطه اندازه گیری و صفحه نمایش، ازریابی حافظه به صورت حداکثر/حداقل، دارای عملکرد logbook و صفحه نمایش LED با وضعیت خروجی های سوئیچ آسان( تا 270 درجه چرخش) اشاره کرد. بخش نمایشی این سنسور فشار یک ساختار منوئی دارد که متناسب با استاندارد VDMA (انجمن مهندسی صنایع آلمان) می باشد. صفحه نمایش این سنسور فشار به گونه ای طراحی شده که می توان آن را از راه دور به شکل خط های سری شده به آسانی نصب کرد. 

 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS