سنسور فشار دلفی delphi

سنسور فشار دلفی delphi

نویسنده : admin جز دسته بندی : معرفی تولید کنندگان سنسور فشار تاریخ انتشار : دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 447 نظر : 0

یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت های موجود در دنیا در زمینه تولید انواع قطعات الکترونیکی با پیشرفته ترین تکنولوژی، برند delphi می باشد.



نگاهی به تاریخچه برند delphi


برند delphi یکی از بهترین شرکت های تولد کننده در زمینه انواع قطعات و دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی می باشد. معمولا اساس کار شرکت delphi تکیه بر دانش و تکنولوژی می باشد. از این رو معمولا افرادی را در این شرکت مشغول به کار می بینید که در حوزه کاری خود جزء بهترین ها می باشند. به خاطر کیفیت بسیار بالای محصولات شرکت delphi که این برند سال ها برای انواع مصرف کنندگان محصولاتی همچون سنسورفشار، یکی از اولین انتخاب ها بوده است.

بیش از یک قرن است که برند delphi در بازار موجود بوده و به صورت مرتب از آن استفاده می شود، این در حالی است که در این یک قرن شرکت های بسیار زیادی شروع به کار نموده و به خاطر عدم توانایی تولید محصول باکیفیت، به کار خود پایان داده و یا حوزه کاری خود را عوض نموده اند. یک قرن تجربه می تواند سند محکمی برای ادامه همکاری برند delphi با شرکت های بسیار بزرگ در سراسر دنیا می باشد.



حوزه کاری برند delphi


شرکت delphi یکی از بزرگترین شرکت های دنیا ر زمینه تولید انواع قطعات الکترونیکی مورد نیاز برای ماشین ها از جمله سنسورفشارمی باشد. این شرکت با به کار گیری مهندسان با تجربه و زبده محصولات بسیار کاربردی و باکیفیت را تهیه و تولید کرده، که باعث شده تا اغلب شرکت های ماشین سازی در اقصی نقاط دنیا با شرکت delphi همکاری کنند. با استفاده از محصولات delphi در انواع ماشین می توان مدیریت و منترل قسمت های الکترونیکی ماشین را به راحتی انجام داد. زیرا این شرکت توانایی تولید انواع سنسورها را دارد.

محصولاتی مانند سنسورفشار با بهترین کیفیت ممکن در شرکت delphi ساخته می شود، که می توان در موارد بسیار زیادی از این سنسورها استفاده نمود. دوام سنسورفشار شرکت delphi بسیار بالا بوده و معمولا مدت زمان بسیار طولانی می توان از آنها بهره برد. کیفیت محصولات برند delphi باعث شده تا شرکت های بسیار بزرگی در سراسر کشور خواهان همکاری با این مجموعه باشند. بدین ترتیب معمولا کارخانه جاتی که تمایل دارند محصولی را که تولید نموده کیفیت بالایی داشته باشد و بتوانند در فروش آن نیز موفق تر عمل نمایند، از قطعاتی مانند سنسورفشار شرکت delphi در ساخت محصولات خود استفاده می کنند.


چشم انداز برند delphi برای سال های آینده


معمولا هر شرکت و یا مجموعه موفق چشم اندازهایی را به عنوان هدف برای خود تعریف نموده، سپس با تمرکز بالا برای رسیدن به آن هدف یا چشم انداز تلاش می نماید، بدین ترتیب در فاصله زمانی نه چندان زیادی شاهد رسیدن آن مجموعه به چشم اندازهای خود می باشد. شرکت delphi نیز از این قاعده پیروی نموده و چشم اندازهایی را برای خود در نظر گرفته، که برای رسیدن به آنها تلاش های بسیار زیادی را انجام می دهد.

یکی از این چشم اندازها نوآوری در زمینه های الکترونیک و الکتریک می باشد. که این نوآوری ها می تواتند برای ماشین های الکتریکی نیز کارایی داشته باشند. از دیگر اهدافی که برند delphi دنبال می کند می توان به افزایش دانش نرم افزاری و سخت افزاری در حوزه کامپوزیت ها اشاره نمود. گسترش فعالیت جهانی شرکت delphi با فعالیت در بیش از 24 کشور جهان باعث شده که محصولاتی که در این شرکت تولید شده، در کشور های مختلف دنیا نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این موضوع باعث شده که رسیدن به اهداف بزرگ برای شرکت delphi بسیار ساده باشد.


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS