سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی

سنسور القایی فاصله سنس بالا جهت تشخیص درپوش های فلزی در صنایع غذایی

نویسنده : admin جز دسته بندی : کاربرد سنسور در صنایع غذایی تاریخ انتشار : سه شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۷ تعداد کلیک : 1091 نظر : 0

ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در پرتغال به طور انحصاری مهرموم می شوند. قبل از اینکه ظروف درپوش بخورند و در حجم بالا بسته بندی شوند، تست در خط تایید می کند که هر کدام به طور صحیح مهر و موم شده اند. یک سنسور فاصله زیاد القائی، بر روی خط بسته بندی به طور مستقیم قرار داده شده است، که حضور مهر و موم فویل آلومینیومی را بر روی هر ظرف حس می کند


مزایا برای مشتری


- تست در خط مطمئن برای ظروف با سایزهای مختلف

- تست به آسانی و با سرعت تولید انجام می شود

- تشخیص سریع ظرف بدون درپوش

- حذف چک کردن دستی و احتمال بازگشت خوردن دسته





مزایای خاص محصول


-  فاصله حسی گسترده تا 40 میلی متر

- ترکیب فوق العاده فاصله حسی 40 میلی متری در دستگاه  با قطر M30



کاربرد برای مشتری


فویل های آلومینیومی به طورمعمول به عنوان درپوش برای ظروف پلاستیکی که با سس خردل، کچاپ و دیگر سس های رو میزی پر می شوند استفاده میشوند.  در یک کارخانه فرآوری غذا در پرتقال، درپوش ها در یک خط خودکار بر روی ظروف پر شده اعمال می شوند، مواد درونی را مهر و موم می کنند و برای درب بستن و بسته بندی با حجم بالا آماده می شوند.

هر از گاهی، اشکال در عملکرد دستگاه ها اتفاق می افتد و ظروف، ایستگاه مهر و موم را بدون درپوش رد می کنند. اگر ظروف مهر و موم نشده قبل از رسیدن به درب زده شدن تشخیص داده نشوند، تمام دسته محصول ممکن است نیاز به بررسی دستی داشته باشد که منتج به از دست رفتن تولید، زمان از کارافتادگی و برگشت خوردن توسط مشتری شود. 

یک سیستم سنسوری در خط باید هر ظرف را بررسی کند و وجود درپوش فویلی را تشخیص دهد و آیتم هایی که مشکل دارند پس بزند. هر خط ظروف را به طورت دسته ایی چک می کند؛ دسته های بعدی ممکن است ظروف با سایز متفاوتی باشند. سیستم باید ظروف که ارتفاعشان تا 20 میلی متر متفاوت است همراهی کند، بدون اصلاحات موقعیتی سنسور بین دسته ها این کار را باید انجام دهد. 





راه حل برای مشتری


سنسورهای فاصله زیادکنترینکس برای این کار ایده آل هستند. سنسورها با قطر M30 تا فاصله 40 میلی متری عملکرد مطمئنی ارائه می دهند؛ یک سنسور تمام ظروف با ارتفاع مختلف را پشتیبانی می کند. سازه قوی با بدنه برنزی کروم اندود شده و سطوح حسی PBTP تضمین می کند که این وسایل برای محیط پر کار و شلوغ تولید مناسب هستند.

یک عدد سنسور، بلافاصله بالای سر خط تولید نصب شده است، و وجود درپوش های آلومنیومی را به طور قابل اطمینان و پر تکرار تشخیص می دهد. با فرکانس سوویچ کردن تا 100 هرتز، این دستگاه فاصله زیاد برای تولید پر سرعت جایی که حس گری سریع نیاز است استفاده می شود.

سنسور القائی کنترینکس به یک رابط کاری استاندارد صنعتی PNP و یک کابل ارتباطی انتگرال M12 مجهز است که برداشت و جابجایی را برای تعمیر و نگهداری آسان می کند. ارتباط با وسایل تست مشتری از طریق کابل غلافی PVC انجام می شود. 

با یک ترکیب بی نظیر از فاصله حسی 40 میلی متری در یک دستگاه با قطر M30، مشتری می تواند یک محدوده از ظروف را بدون تغییر ارتفاع بین دسته های تولیدی را حس کند. سنسورهای فاصله بالای کنترینکس یک تست مطمئن با سرعت تولید بدون توقف را ارائه می دهند. 


خبر/ مقاله ویژه
سنسور نوری مینیاتوری موقعیت کارتون ها را حین بسته بندی تشخیص می دهد
۱ آبان
در طول پروسه بسته بندی شیرینی جات، خطوط انتقال، کارتن های از قبل شکل گرفته ر...
سنسور نوری راه دور تعداد کارتن های پیچیده شده در طی بسته بندی حجم بالا را می شمارد
۱ آبان
طی بسته بندی شیرینی ها در حجم بالا، انتقال دهنده کارتن های رو هم سوار شده را...
سنسور القایی  فاصله سنس بالا جهت تشخیص  درپوش های فلزی در صنایع غذایی
۱ آبان
ظروف پلاستیکی، که از محصولات غذایی مایع پر شده اند در کارخانه فرآوری غذا در ...
سنسورهای خازنی برای تایید وجود درب بطری در کنترل کیفیت استفاده می شوند
۳۰ مهر
در یک کارخانه پر کننده بطری، بطری های پر درب گذاری می شوند و سپس باهم شیرینک...
انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS انتخاب RSS